محبوبیت سپاه بخاطر در بین مردم بودن این نهاد انقلابی است

محبوبیت سپاه بخاطر در بین مردم بودن این نهاد انقلابی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از شیراز، حجت الاسلام «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون امروز در دیدار با فرمانده سپاه کازرون، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دفتر امام جمعه کازرون اظهار داشت: بهترین نوع خدمت به جامعه با مردم بودن است و محبوبیت سپاه، بخاطر در بین مردم بودن این نهاد انقلابی است.

امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: مردم شهرستان کازرون در طول تاریخ دارای سابقه بزرگ و درخشان هستند که کلید شخصیت مردم کازرون احترام است.

حجت الاسلام صباحی تاکید کرد: به فرموده شهید مطهری کلید شخصیت افراد را باید پیدا کرد و به درونشان نفوذ کرد و در شهرستان کازرون حفظ جایگاه و حمایت افراد برای فعالیت بسیار مهم است.

وی به اهمیت برنامه ها در سال جاری و خصوصا انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: حفظ وحدت و انسجام و آمادگی برای مشارکت در انتخابات بسیار ارزشمند است و وظیفه داریم مردم را  برای یک انتخابات پرشور در آخر سال همراه کنیم.

امام جمعه شهرستان کازرون یادآور شد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو سرمایه وجود دارد یکی لباس پاسداری و دیگری منتصب به ولی فقیه بودن می باشد که مردم ندیده و نشناخته قبول دارند.

وی از ماموریت های سپاه در کشور نکاتی گفت و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه مسائل جور نظام را کشیده و در کمک به سیل و زلزله زدگان، مقابله با دشمنان و منافقین، فرقه انحرافی، جریان‌ها مراقبت از مرزها و… بر هیچ کس پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون تصریح کرد: عالی ترین رتبه در مقابله با فتنه ها را رهبری به سپاه توصیف داشته و سپاه تا به حال خطا نداشته و محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم بودن این نهاد انقلابی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید