نماد سایت مجاهدت

محکومیت اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی از سوی کانادا

محکومیت اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی از سوی کانادا


 به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کانادا روز چهارشنبه درخواست‌های وزرای رژیم صهیونیستی برای تخلیه نوار غزه از فلسطینیان را محکوم کرد. وزارت خارجه کانادا در شبکه اجتماعی ایکس در این خصوص اعلام کرد که این گونه اقدامات چشم انداز صلح پایدار را تضعیف می‌کند.

وزارت امور خارجه کانادا در شبکه ایکس نوشت: «کانادا درخواست‌های اخیر وزرای اسرائیل برای ایجاد مجدد شهرک‌ها در غزه را رد می‌کند و به شدت با آن مخالف هست.»

ایتامار بن گویر، از وزرای رژیم صهیونیستی روز دوشنبه، در نشستی خواستار بازسازی شهرک‌های صهیونیستی در محدوده فلسطین شد. بن گویر گفت: «تشویق به مهاجرت جمعیت فلسطین از این سرزمین اخلاقی‌ترین راه‌حل برای درگیری کنونی هست.»

او گفت: «اگر بخواهیم، می‌توانیم شهرک سازی در غزه را تجدید کنیم.» می‌جولان، از دیگر وزرای رژیم صهیونیستی نیز خواستار ایجاد شهرک‌های یهودی نشین در غزه شد.

با وجود قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، رژیم صهیونیستی کماکان به حملات وحشیانه خود به غزه ادامه می‌دهد. 

وزارت بهداشت فلسطین طی ببیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر در سیصد و هشتاد و سومین روز جنگ غزه، ۷۴ نفر را شهید و ۱۳۰ نفر را مجروح کرد.

به این ترتیب شمار شهدای جنگ غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۲ هزار و ۷۹۲ نفر و شمار مجروحان به ۱۰۰ هزار و ۴۱۲ نفر افزایش یافت.

این در حالی هست که هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه گروه پزشکان بدون مرز به شبکه سی‌ان‌ان گفت که بیمارستان‌های شمال غزه به واسطه قطع امدادرسانی‌ها در نتیجه حملات نظامی رژیم صهیونیستی، به سختی کار می‌کنند وپزشکان تقریباً با هیچ، در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل