مدرسه نقش مهمی در برگزیدن پوشش مناسب از جانب دانش‌آموزان دارد

مدرسه نقش مهمی در برگزیدن پوشش مناسب از جانب دانش آموزان دارد


«اسماعیل یاری شیر مرد» رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: مدارس نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ پوشش مناسب در جامعه دانش آموزی دارند.

وی با بیان اینکه مدارس می‌توانند با بهره گیری از جهاد تبیین و بصیرت افزایی و ابزار‌های تعلیم و تربیت دانش آموزان را در انتخاب پوشش مناسب در جامعه یاری کنند، تصریح کرد: مدرسه به عنوان مکانی که دانش آموزان در آن رشد و پرورش می‌یابند باید به سنگر جهاد تبیین در معرفی فلسفه حجاب، عفاف و انتخاب پوشش مناسب تبدیل شود.

یاری شیرمرد با اظهار اینکه آموزش و پرورش استان البرز جهت سال تحصیلی آتی، با استناد به سند تحول آموزش و پرورش، اقدام به جلب مشارکت خانواده‌ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خواهد کرد، افزود: آموزش و پرورش باید با تعامل مستمر با خانواده‌ها بستر تحقق سلامت اخلاقی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از طریق مدرسه و خانواده در جامعه نهادینه سازد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز با اشاره به ارسال آیین نامه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی مدارس در سال تحصیلی آینده به مدارس استان البرز، خاطر نشان کرد: از امسال تمامی مراحل تهیه، تولید و دریافت لباس فرم در مدرسه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید