مجاهدت

مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۳۷۰ شهید والامقام استان اصفهان برگزار شد


مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر 370 شهید والامقام استان اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‍‎پرس، سردار یعقوب سلیمانی در مراسم تجدید عهد و میثاق با شهیدان استان اصفهان که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: تعداد زیادی از شهدای اصفهان در سال ۶۱ در عملیات محرم با خدای خود معامله کردند و ۲۵ آبان روز فراموش نشدنی است و در واقع روز تجلی ستاره ایثار بی‌نظیر اصفهانی‌هاست. ۲۵ آبان در تاریخ حماسه سازی ملت ایران نور افکنده است و گرامیداشت این روز بزرگ که در بیان و کلام امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آمده است، توفیق بزرگی است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اصفهان در دفاع مقدس و از خود گذشتگی و حتی در راهیان نور همیشه پیشرو بوده و به نام شهدای والامقام عملیات محرم و همچنین یاد و خاطره تشییع پیکر ۳۷۰ شهید والامقام شاهد افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش‌آموزی هستیم.

وی تصریح کرد: تعدادی از شهدای عملیات محرم و شهدایی که امروز توفیق داشتیم بر مزار نورانی آن‌ها حضور پیدا کنیم دانش‌آموز بوده‌اند و به برکت معنویت این روز و نگاهی که بر این عرصه هست شاهد راه‌اندازی راهیان نور مجازی هستیم. یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم و از عزیزان و دست‌اندرکارانی که برای برپایی این برنامه زحمت کشیدند تشکر می‌کنیم و امیدواریم فلسفه ترویج ایثار و شهادت به نتیجه رسیده و تداعی بخش مسیر و راه شهدا باشیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تا زمانی که نام و راه شهدا هست انقلاب اسلامی استمرار دارد افزود: ۳۷۰ شهید گرانقدر جوان و نوجوان دعوت به همدلی و هم‌افزایی داشتند و امیدواریم با این واژه در راستای تحقق اهداف انقلاب انجام وظیفه کنیم. تردیدی نیست که شهدا ناظر و حاضر هستند و حضور دارند و امیدواریم خداوند توفیق دهد که با بصیرت و آگاهی بتوانیم تداوم بخش راه شهدای عزیز باشیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خاطرنشان کرد: الگوی راویان راهیان نور حضرت زینب (س) است و اگر روایت ایشان و امام سجاد (ع) نبود واقعه کربلا متوقف می‌ماند و راه کربلا تا اکنون ادامه پیدا نمی‌کرد و ما امروز آن اصالت را دنبال می‌کنیم در واقع باید بیانگر راه همه شهدای دفاع مقدس باشیم و امیدواریم خداوند به خدمت‌گزاران این عرصه توفیق عنایت فرماید.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل