مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد

مراسم سوگواری وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد



در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار جامعه در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار جامعه در حسینیه دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره) در قم برگزار شد.

حجت الاسلام نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه در این مراسم به بیان حسب و نسب و شخصیت و فضائل حضرت ام البنین (س) پرداخت و گفت: ارزشی که اسلام برای زن قائل است در هیچ دینی نیامده است، دختر قبل از اسلام زنده به گور می‌شد ولی وقتی اسلام پدیدار شد به زن مقام و کرامت و عزت داد.

وی افزود: امروز عده‌ای شعار دفاع از حقوق زن می‌دهند ولی در حد شعار است و دنیا شاهد است در غرب زن ابزار خوشگذرانی بیش نیست در حالی که اسلام به زن بها و کرامت داده است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت ام البنین (س) مادرچهارشهیدی است که فرزندانش در زمین نظیر نداشتند، فرزندان آن حضرت با ایثار و شهادت خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند.

حجت الاسلام نظری منفرد در پایان سخنان خود تاکید کرد: حضرت ام البنین (س) در اعتقاد و ایمان خود قوی بود، وقتی که خبر شهادت فرزندانش را به او دادند گفت خود من و اولاد من وهرکس در زیر این آسمان است فدای امام حسین علیه السلام باد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید