مراقبت های بعد از تزریق چربی که باید بدانید !

مراقبت های بعد از تزریق چربی که باید بدانید !

تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی در تهران یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست است که طول عمر بالایی دارد و عوارض جانبی کمی دارد. این روش محبوب کم تهاجمی است، نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و دوره نقاهت کوتاهی دارد. رویدادها و مراقبت های بعد از تزریق چربی برای بسیاری از کاندیدهای این روش مهم است. . هم برای کسانی که چربی تزریق کرده اند و هم برای کسانی که قصد انجام این کار را دارند. پس بیایید این موارد را مرور کنیم.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

پس از تزریق چربی، ممکن است در جایی که چربی با استفاده از لیپوساکشن برداشته شده، احساس ناراحتی و درد داشته باشید. معمولا این درد خفیف است و مشتریان ما می گویند که شبیه درد بعد از ورزش شدید است. به همین دلیل نیازی به درمان نیست و یا با استفاده از مسکن های رایج خوراکی به راحتی کنترل می شود.

در صورت احساس درد شدید در نواحی تزریق یا استخراج چربی، حتما با  بهترین دکتر تزریق چربی در تهران خود تماس بگیرید. ناراحتی و درد پس از تزریق چربی معمولا در عرض 48 ساعت از بین می رود. اگر در این دوره درد شما به طور ناگهانی افزایش یافت، با کلینیک تماس بگیرید.

در محل هایی که لیپوساکشن انجام می شود، باند یا بانداژ مخصوصی می گذاریم تا از تورم و تجمع خون جلوگیری شود. این تفنگ پوست شما را سفت می کند و به طور چشمگیری سرعت بهبودی را افزایش می دهد ، شما باید به مدت 3 هفته پس از عمل از کلاسور یا تفنگ مخصوص استفاده کنید. مگر زمانی که می خواهید به دستشویی بروید.

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ،که به شما همراهان عزیز کمک میکنه تا بتونید بهترین های هر حوزه رو خیلی راحت پیدا کنید .

ممکن است 2 یا 3 روز پس از تزریق چربی ترشحات کمی در محل لیپوساکشن داشته باشید. این عارضه طبیعی است و نگران کننده نیست. ممکن است 2 یا 3 روز پس از تزریق چربی از محل لیپوساکشن ترشح داشته باشید. این عارضه طبیعی است و نگران کننده نیست. برای درمان و پیشگیری از کبودی، تا 4 هفته پس از جراحی، سر خود را بالاتر از سطح بدن نگه دارید. در طول 2-3 هفته اول پس از تزریق چربی، ممکن است احساس کنید که نواحی تحت درمان متورم شده اند یا چربی بیش از حد تزریق شده است. نگران نباش! این تورم به مرور زمان از بین می رود و نتایج تزریق چربی کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود.

در روز تزریق چربی چه اتفاقی می افتد؟

  • در روز مراجعه به کلینیک، لباس گشاد و راحت بپوشید. بهتر است تاپ شما دارای یک دکمه یا زیپ باشد که نیازی به برداشتن یا پوشاندن آن ندارید. تزریق چربی باید در محیط های پزشکی مانند بیمارستان یا کلینیک و در اتاق های عمل مناسب انجام شود.
  •  مدت جلسه درمان بستگی به میزان چربی هایی دارد که باید از بدن خارج شود. بدیهی است که هر چه ناحیه درمان کوچکتر باشد، نیاز به چربی کمتر و مدت زمان جلسه درمان کوتاهتر است.
  • تزریق چربی معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود. اگر شرایط اتاق عمل برای شما استرس زا است، شما را آرام می کنیم تا بتوانید روند درمان را به راحتی طی کنید.
  •  البته تزریق چربی با بیهوشی عمومی قابل انجام است. جراح یک برنامه برداشت و تزریق که توسط شما قبل از تزریق چربی تایید شده است را دنبال می کند.
  •  با این حال، تکنیک ها و روش های مورد استفاده توسط جراح ممکن است بسته به شرایط شما تغییر کند. نگران نباشید و به جراح خود اعتماد کنید البته اگر آن جراح بهترین دکتر تزریق چربی در تهران باشد .
  • پس از تکمیل تزریق چربی، برای بررسی و تایید وضعیت خود به اتاق ریکاوری منتقل می شوید. معمولاً می توانید پس از مدت کوتاهی در اتاق ریکاوری به خانه بروید.

چرا انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در تهران مهم است؟

تزریق چربی یک روش درمانی زیباست که می تواند نتایج زیبا، طبیعی، متفاوت و دائمی را برای شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل این عمل زیبایی نیازمند تجربه قابل توجه، تخصص زیاد، حوصله و دقت جراح و ابزارهای تخصصی بسیار ویژه برای رسیدن به بهترین نتیجه است.

حقیقت این است که هیچ پزشک یا جراحی و هیچ روش جراحی نمی تواند برای همه کاملاً مناسب باشد و هیچ عمل جراحی زیبایی را نمی توان با سایر روش ها مقایسه کرد. حتی اگر شما از همان متخصص پزشکی، همان روش و ناحیه جراحی مشابه دوست خود استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که نتایج جراحی بر خلاف دوستتان مناسب شما نیست.

بنابراین لازم است در انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در ایران و تهران خود تصمیمی هوشمندانه بگیرید. هیچ پزشک، هیچ جراحی،   نمی تواند کاملاً برای همه مناسب باشد و هیچ عمل جراحی زیبایی را نمی توان با سایر روش ها مقایسه کرد. جراحان پلاستیک و زیبایی می توانند تجربه شگفت انگیز و مثبتی را برای شما فراهم کنند که زندگی شما را تغییر دهد. کافیست پس از تحقیق و بررسی مناسب و با توجه به مشاوره دقیق با پزشک در مورد آناتومی بدن و تمایل شما به جراحی، یک جراح مجرب، با تجربه و مناسب برای خود بیابید.

معیارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای قضاوت در مورد اینکه آیا یک جراح خاص برای شما و عمل شما مناسب است یا خیر، استفاده کنید. به طور خلاصه، این معیارها عبارتند از:

  • سطح تحصیلات دکتر
  • درجه تخصص پزشک
  • سطح مهارت پزشک
  • سطح تجربه دکتر
  • میزان رضایت سایر بیماران از آنها
  • مقدار صبر دکتر
  • میزان درمان مناسب با بیمار توسط پرسنل و پزشک
  • درجه اهمیت درخواست بیمار از پزشک
  • سطح کیفیت کلینیک تخصصی و تکنولوژی ابزار مورد استفاده آنها

کلام آخر 

 فردی که تصمیم به انجام تزریق چربی خود توسط بهترین دکتر تزریق چربی در تهران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر تزریق چربی در تهران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی تزریق چربی شما دارد. انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در تهران توسط سایت تاپتنا به شما کمک می کند تا یک جراحی حرفه ای و خوبی را تجربه کنید

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید