مردم ایران از حرکت عظیمی که امام راحل شروع کردند، عقب نمی‌کشند


تمام جهان میداند که مردم ایران از حرکت عظیمی که امام راحل شروع کردند، عقب نمی‌کشندگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ «اسما دهقان» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛ تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است بدون شک این حادثه غم‌انگیز و هتک حرمت حرم حضرت احمد ابن موسی (ع)، بخشی از پازل بروز اغتشاشات، ناآرامی‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و طراحی نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا در آستانه سالگرد قیام تجزیه طلب ها بار دیگر امنیت داخلی ایران را مورد حمله و روحیه جوانان ایرانی را تحت شعاع قرار دهند.

عملیاتهای کور تروریستهای ایادی غرب و جسارت به بارگاههای مقدس ائمه‌ی اطهار علیهم السلام در طی سالهای گذشته نه تنها عشق و ارادت مردم به ائمه‌ی معصومین و خاندان پاکشان را کم نکرده بلکه بر تعداد زائران و ارادتمندان به این خاندان افزوده است.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

آنها باید بدانند همه ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند. دشمنان این نظام و انقلاب با به راه انداختن جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، کودتاهای ناکام و ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی برای آینده ایران توطئه‌چینی کردند، ولی با پایمردی ملت ایران همواره در این دسیسه‌ها شکست خوردند و ثابت شده است که با این حرکت‌های کور، انسجام و وحدت مردم بیشتر شده و عمق خباثت و رذالت آنان بیشتر مشخص می‌شود.

تمام جهان میداند که مردم ایران از حرکت عظیمی که امام راحل شروع کردند، عقب نمی‌کشند و این راه را ادامه خواهند داد و جمهوری اسلامی هرروز بالنده‌تر و قدرتمندتر و در منطقه تأثیرگذارتر بوده و قدرت برتر منطقه است.

به دشمنان ایران می‌گوییم بیش از 40 سال است از هر راهی وارد شدید و شکست خوردید چرا که همه ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ما تکه تکه شدن بدن‌هایمان را می‌پذیریم اما از راه انقلاب، امام و رهبری جدا نخواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید