مسئولان باید برای رشد جامعه هدف تلاش کنند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیرکل بهزیستی و دبیر انجمن نابینایان استان، ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه (س) و گرامیداشت هفته و روز عصای سفید، اظهار داشت: اگر دری برای برخی‌ها بسته شده حکمت دارد، خدا به بندگانش ظلم نمی‌کند، مردم به خود و یکدیگر ظلم می‌کنند.

وی افزود: نابینایان و معلولان باید بدانند این وضعیت یک جور امتحان هست، مهم این هست که دریچه قلب بسته نباشد، اگر خدای ناخواسته در دل بسته باشد و نتواند فیوضات خدایی را دریافت کند و نصایح در او تاثیری نداشته باشد بدترین مصیبت هست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جلب اعتماد جامعه هدف توسط یک مدیرکل جای تبریک دارد، تصریح کرد: دیگر مسئولان و دستگاه‌ها باید زمینه‌های از بین بردن انواع مشکلات جسمی را فراهم کنند و برای رشد جامعه هدف تلاش کنند، می‌توان توانمندی‌های ناشناخته کسانی که مغز و ذهنشان خوب کار می‌کرد را شناخت و فعال کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نابینایان می‌توانند حافظان خوب قرآن باشند، بهزیستی جامعه هدف خود را می‌تواند در این زمینه‌ها تشویق کند، خسارت جسمی در کنار اینکه احکام شرعی رعایت نشود، آخرت را تباه می‌کند در این مسیر برای هدایت معلولان نقش خانواده‌ها خیلی مهم هست.

این مسئول یادآور شد: برای ما خدا خیلی مهم هست، هر کسی یک مشکلی دارد مشکل شما معلوم هست، اما ما خیر، البته این به این معنا نیست که ما به‌دنبال معالجات نباشیم.

وی یادآور شد: اعضای سالم خانواده که از اعضای معلول نگهداری می‌کنند به‌نوعی جهادگر هستند، آنی که معلول شده هم جهاد صبر دارد، نماز را جدی بگیرید و دعا کنید به ویژه برای نجات غزه‌ای‌ها، که خداوند دعای شما را خیلی زود قبول می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید