مسئولان فرصت‌های تحقق شعار سال را برای مردم و جوانان فراهم کنند

مسئولان فرصت‌های تحقق شعار سال را برای مردم و جوانان فراهم کنند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، همزمانی بهار طبیعت و بهار معنویت را زمینه‌ساز طراوت و رویش و شکوفایی جسم و روح و جان انسان دانست و اظهار داشت: هنر و قدرت ماه رمضان این است که با نسیم معنوی روزه و عبادات و توسل و مناجات، انسان غیرغافل را در مسیر صلاح و بندگی به شوق و تلاش می‌کشاند.

وی تلاوت روزانه قرآن و انس و تدبر در قرآن کریم را از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: تدبر در قرآن از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است لذا هر کس با این دو پیوند خورد بدون شک دچار مشکل و خسران نمی‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه یکی از نسیم‌های‌ معنوی ماه مبارک رمضان این است که آسیب‌های اجتماعی به حرمت این ماه کاهش می‌یابد و تلاوت و تدبر در قرآن شکوفاتر می‌شود، تصریح کرد: باید از برکات ماه رمضان و فرصت‌های به‌وجود آمده استفاده کنیم و زمینه‌سازی ظهور و حکومت مهدوی هم با همین انسان‌های صالح است.

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به نامگذاری شعار طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: از سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله معیشت مردم و اقتصاد تأکید دارند و شعار امسال نیز توسط ایشان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد چراکه پیوند مردم با نظام، ولایت و حضور در صحنه، انقلاب اسلامی و نظام را رقم زده است.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با وحدت و انسجام نیروهای مسلح و حضور پررنگ مردم حماسه آفریدند و امروز هم راهبرد این است که مردم به عرصه بیاید و زمینه برای آنان فراهم شود تا شاهد رشد و تعالی و جهش تولید در کشور باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه امروز راهبرد ولایت و رهبری نظام اسلامی این است که مردم به میدان بیایند، متذکر شد: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» مسئولان باید فرصت‌ها را برای مردم، جوانان و نخبگان فراهم کنند تا شاهد رشد و تعالی در میدان جهاد اقتصادی باشیم.

حجت‌الاسلام نوفرستی در پایان به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در مردم اشاره و خاطرنشان کرد: به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و امروز، روز خسته شدن و ناامیدی نیست و مسئولان کشور باید با روحیه جهادی و با امید حرکت کنند و منتخبان جدید مجلس شورای اسلامی نیز با وحدت نگذارند شیرینی حضور مردم در انتخابات دچار آسیب شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید