مسجدمحوری اساس فعالیت شهرداری در محلات قرار می‌گیرد

مسجدمحوری اساس فعالیت شهرداری در محلات قرار می‌گیرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سید احسان اصنافی» شهردار کلانشهر شیراز امروز هفدهم تیرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز  که به امامت آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» برگزار شد به مناسبت سالروز دهیاریها و شهرداری‌ها اظهار داشت: براساس طرح مسجد محوری در شهرداری، مسجد محور و اساس ارائه خدمات فرهنگی قرار گرفته و همچون قرارگاهی مرکزی در خدمت مسائل اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، فردی و معنوی مردم قرار می‌گیرد.

اصنافی خاطرنشان کرد: این طرح یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که توسط معاونت فرهنگی اجرا می‌شود و امکانات مختلف شهرداری نیز در خدمت این طرح قرار گرفته است.

وی ترویج معنویت را یکی از اهداف اساسی احیای مساجد در محلات در این طرح برشمرد و افزود: اینگونه نبوده که ما اولین گروهی باشیم که مسجد را اساس توسعه فرهنگی و معنوی شهر قرار می‌دهیم بلکه مسجد از دیرباز مرکز و پایگاهی برای فعالیت‌های دینی و فرهنگی، مشاوره، گذران اوقات فراغت، صلح و سازش‌های خانوادگی و حل مشکلات فردی و اجتماعی بوده است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: این طرح ابعاد گوناگون دیگری نیز دارد و برای اجرای کامل آن علاوه بر حمایت مردم نیازمند حمایت و مشارکت‌های مالی و معنوی تمام ارگان ها و سازمان‌ها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید