مجاهدت

مشخصات گوشی Nothing Phone۱ لو رفت+عکس



اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Nothing Phone ۱، پیش از رونمایی فاش شد. این یک گوشی با نامی عجیب و امکاناتی جالب توجه است.

به گزارش مجاهدت از مشرق، در فاصله یک ماه تا رونمایی از گوشی مورد انتظار شرکت ناثینگ به نام Nothing Phone ۱، گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی در مورد مشخصات این دستگاه منتشر شده است. پس از افشای جزئیاتی نظیر سرعت شارژ و مشخصات نمایشگر، اکنون منبعی به نام Mukul Sharm، برخی دیگر از اطلاعات مربوط به Nothing Phone ۱ را فاش کرده است.

این افشاگر تصویری را به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد از یک صفحه محصول در وب‌سایت Flipkart درز کرده است. در بخش توضیحات گفته شده که کد کوپن این بخش برای پیش‌سفارش گوشی Nothing Phone ۱ ارائه شده و خریداران می‌توانند با پرداخت ۲۰۰۰ روپیه، این دستگاه را رزرو کنند.

مشخصات گوشی Nothing Phone ۱ لو رفت +عکس

پیش‌رزرو این گوشی هوشمند هنوز در دسترس نیست. اما از آنجایی‌که طرح مذکور تنها تا ۱۸ جولای اعتبار دارد، بنابراین به‌نظر می‌رسد که فرآیند سفارش‌گیری به‌زودی آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر، مشخصات و اطلاعات گوشی Nothing Phone ۱ نیز به تقریبا به صورت کامل منتشر شده است. پیش‌تر، دریافتیم که این دستگاه با قاب شفاف، شارژ سریع بی‌سیم و باسیم و حاشیه‌های بسیار باریک عرضه می‌شود. تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸GB نیز از دیگر اطلاعات به‌دست آمده است.

انتظار می‌رود که گوشی ناثینگ ۱ به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس OLED با وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز باشد. این گوشی هوشمند احتمالا از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیروی خود را تامین خواهد کرد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اینها تمام جزئیاتی هستند که تاکنون از گوشی آینده شرکت ناثینگ به‌دست رسیده است.

منبع:گجت نیوز

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل