نماد سایت مجاهدت

مشکلات موجود در واگذاری زمین به ایثارگران شهرستان البرز بررسی شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه پیگیری واگذاری زمین به ایثارگران با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «جواد خلج‌طایفه» شهردار الوند و «رضا خلیل‌پور» نایب رئیس شورای اسلامی شهر الوند برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نزدیک به 20 سال تصویب شده اما هنوز برخی از ایثارگران نتوانستند زمین دریافت کنند.

وی افزود: برخی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با مشکل مسکن مواجه هستند که با واگذاری زمین به آنها مشکل‌شان برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: جهت پیگیری موضوع واگذاری زمین به ایثارگران باید مشکلات کمبود زمین برطرف شود، به همین دلیل از مسئولان شهر الوند درخواست داریم، با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهر الوند وجود دارد، برای این قشر معظم جامعه زمین تامین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به اینکه سال‌ها از قانون واگذاری زمین به ایثارگران می‌گذرد، باید زمینی که به این قشر معظم جامعه داده می‌شود در شان و منزلت آنها باشد.

در ادامه این جلسه، شهردار الوند از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران قدردانی کرد و گفت: هر جا که بتوانیم در واگذاری زمین به ایثارگران مساعدت خواهیم کرد تا مشکل آنها در خانه‌دار شدن برطرف شود.

در این جلسه، مسئولان یاد شده در جهت تقویت همکاری‌ها به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی هست در این جلسه که علی‌پناه قویدل رئیس بنیاد شهرستان البرز و اکبر کشاورزنجفی سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین حضور داشتند، مقرر شد در صورت الحاق زمین به شهر الوند، واگذاری زمین به ایثارگران در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل