معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: حراست از مرزها، مجاهدتی عاشقانه است/ خانواده‌های‌ شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: حراست از مرزها، مجاهدتی عاشقانه است/ خانواده‌های‌ شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حمیدرضا اشراق» معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا شب گذشته با حضور در منزل شهید «ناصر حیدری‌دژ» در مشهد با خانواده این شهید مرزبانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشراق در این دیدار اظهار داشت: حراست از مرزهای پرافتخار ایران مقتدر و دفاع از نظم و امنیت این مرز و بوم و همچنین ارزش‌های انقلابی و اسلامی، تکلیف خطیری است که مجاهدان فی‌سبیل‌ الله عاشقانه بر دوش می‌کشند و خوشا به حال آنان که در این مسیر ره‌یافتگان طریق عشق و برگزیدگان معبود الهی هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند و ما از آن‌ها درس بردباری می‌گیریم.

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا ادامه داد: شهدا همچون ستارگان درخشانی هستند که راه را برای ما روشن می‌سازند؛ ان‌شاءالله بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با دعای خیر خانواده معظم شهیدان، خدمتگزارانی لایق در مسیر برقراری نظم و امنیت ایران اسلامی باشیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: باعث افتخار است که جوانان عزیزی مانند سرباز شهید «ناصر حیدری‌دژ» جان خود را نثار امنیت ایران اسلامی کرده‌اند.

سردار اشراق در پایان گفت: ما با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم ادامه‌دهنده راهشان باشیم و در راه تأمین نظم و امنیت تا پای جان ایستادگی کنیم.

در ادامه این دیدار، پدر شهید حیدری دژ در سخنانی ابراز داشت: به خود می‌بالم فرزندی تربیت کرده‌ام که مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی شده است. امیدوارم بتوانیم همه ما پاسدار خون این شهیدان والامقام باشیم.

سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان، سردار «اشراق» را در این دیدار همراهی کردند.

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: حراست از مرزها، مجاهدتی عاشقانه است/ خانواده‌های‌ شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند

در پایان این دیدار، سردار اشراق از خانواده شهید «ناصر حیدری‌دژ» از شهدای وظیفه مرزبانی تجلیل کرد.

«ناصر حیدری‌دژ» جمعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان سوم تیر ۱۳۸۲ در قوچان متولد شد و سرانجام ۳۱ اردیبهشت سال جاری در پی درگیری مرزبانان با اشرار مسلح و معاندان که قصد ورود به میهن اسلامی را داشتند بعد از ایستادگی و مقاومت جانانه به همراه «حسن بادامکی»، «علی غنی‌ باتدبیر»، «یونس سیفی‌نژاد» و «محمد جمال‌زاده» در برجک مزه‌سر سراوان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید