مقابله ارتش با تهدیدات راهبردی/ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش جاری است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در گفت‌وگو دفاع‌پرس:


امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش در  گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی امروز با تغییرات ساختاری که در درون ایجاد کرده است، توانسته ضمن رصد و پایش منازعات منطقه‌ای و شناسایی اهداف دشمن پاسخگوی تهدیدات راهبردی باشد.

وی افزود: امروز در حوزه ارتقای توان رزمی بخش قابل توجهی از فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا در سطح ارتش به ویژه در نیروی زمینی تدوین و در حال پیاده‌سازی و اجراست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: بصیرت‌افزایی، معنویت‌محوری، بهره‌گیری از نیروی انسانی کیفی و ارتقای تحرک از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سطح نیروی زمینی است که منجر به افزایش توان و آمادگی رزمی این نیرو شده است و بحمدالله امروز شاهد یک فرماندهی و مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ جهادی که در نیروی زمینی ارتش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حاکم است، سبب شده تا در تمامی مأموریت‌ها اعم از دفاعی و امنیتی و مأموریت‌های امدادی فرزندان این مرز و بوم به‌موقع وارد عمل شده و با تمام وجود و بکار بستن تجهیزات، فعالیت خود را در جهت کمک‌رسانی و رفاه حال مردم به منصه ظهور برساند.

انتهای پیام/ 221

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید