مقاومت امروز غزه الهام گرفته از مقاومت مردم خرمشهر است

مقاومت امروز غزه الهام گرفته از مقاومت مردم خرمشهر است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند در برابر کشورمان با خضوع سخن می‌گوید.

وی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: مردم ایران نسبت به خرمشهر احساس دین می‌کنند چون مقاومتی که امروز در غزه است از مقاومت مردم قهرمان خرمشهر و ۸ سال دفاع مقدس الگو گرفته شده است. 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در جنگ ۸ ساله تحمیلی تمامی ابرقدرت‌‌های دنیا علیه کشورمان وارد جنگ شدند اما یک ذره از خاک میهن اسلامی‌مان جدا نشد. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران را صادر می‌کنیم و امروزه به خوبی متوجه این حرف می‌شویم و به بهترین شکل شاهد این صدور انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

وی یادآور شد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بایستی شروع شوند و دستگاه‌ها و ادارات باید بعد از این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دبیر شورای هماهنگی استان نیز در پایان این نشست، گزارشی از مهمترین اقدامات حوزه دفاع مقدس استان در سال گذشته ارائه داد و خواستار برنامه ریزی مدون استانی برای مناسبت‌های ارزشمندی همچون سوم خرداد و چهارم خرداد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید