ملت ایران هشتم تیر با انتخاب اصلح از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد

ملت ایران هشتم تیر با انتخاب اصلح از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ارومیه با انتقاد از بی تفاوتی دولت‌های دنیا به ۶ ماه کودک کشی و کشتار زنان و مردان بی‌گناه، تخریب مسجد و کلیسا توسط استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در غزه اظهار داشت: طبل رسوایی لیبرال دمکراسی غرب به گوش می‌رسد و لیبرال دمکراسی غرب هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در مقابل لیبرال دمکراسی غرب ایستاد و مردم سالاری دینی را مطرح کرد و با افتخار ۴۵ سال از عمر آن می‌گذرد و امیدواریم ادامه این راه به ظهور حضرت مهدی (عج) ختم شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: امام خمینی (ره) از عاشورا به عنوان سرمایه برای انقلاب اسلامی استفاده کرد و در حقیقت نیز همین بود و انقلاب شکوهمند ملت ایران با الهام از آموزه‌های دینی به ویژه عاشورای حسینی، رژیم ستمشاهی و استکبار جهانی را مغلوب کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دارای ویژگی‌های برجسته‌ای بود، تصریح کرد: امام راحل دارای شخصیت جامع، فقیه، فیلسوف و عارف منحصر بفردی بود و یک سیاستمدار برجسته‌ای بود که از مواضع خود پا پس نکشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه امام راحل به مردم و اتحاد مردم باور داشت، ادامه داد: ایشان معتقد بودند اگر مردم متحد بشوند و به صحنه بیایند، رژیم طاغوت سرنگون می‌شود و اینچنین نیز شد.

وی با تاکید بر اینکه مساله ولایت فقیه بیش از ۱۰ قرن در کتاب‌ها آمده است، اظهار داشت: ولایت فقیه چیزی نیست که انقلاب اسلامی به وجود بیاورد و شخصیت بزرگی که ولایت فقیه را به عنوان تِز حکومت اسلامی مطرح کرد، فقط امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه رضاخان و پسرش هدفی جز دین ستیزی و از بین بردن اسلام نداشتند، گفت: امام خمینی (ره) قانون کشور را قانون دینی کرد و حکومت دین و معنویت را تشکیل داد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید به اینکه باید به این نکته توجه کنیم که با مذاکره با دشمن چیزی درست نمی‌شود، افزود: در تشییع شهدای خدمت چندین کشور عزای عمومی اعلام کردند و ۹۰شخصیت برجسته خارجی برای همدردی به کشور آمدند که این نشان دهنده این است که دیپلماسی خارجی رییس جمهور شهید موفق بوده و ایشان مشکلات کشور را به خارج گره نزدند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه هشت تیر سال جاری نشان دهنده بیعت ملت با آرمان‌های امام خمینی (ره) خواهد بود، افزود: در هشت تیر امسال با انتخاب اصلح و حضور پرشور از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید