نماد سایت مجاهدت

ملت ایران هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد

ملت ایران هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد


دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/1/2614441_348.jpg” alt=”ملت ایران هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «علی نجفی» فرمانده سپاه رامسر عصر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، این مناسبت را نبریک گفت و با بیان اینکه در قاموس انقلاب جنگ معنایی ندارد و ما مدافع هستیم و در برابر ظلم ایستادگی و دفاع خواهیم کرد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با آرمان‌ها و دیانت خود جنگیدیم و فتوحات با امید و توکل بر خدای متعال هست.

وی با بیان اینکه دفاع ما دفاع مقدس هست، افزود: عامل پیروزی ما توکل بر خدای متعال و یاری رساندن به جبهه حق با تفکر بسیجی و الهی هست.

سرهنگ نجفی ادامه داد: رزمندگان اسلام با توسل به ائمه اطهار و معصومین و دعا‌ها و نماز شب‌های و روحیه جهادی بر دشمن دیروز شدند.

فرمانده سپاه رامسر اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس ۷۵ برنامه در شهرستان رامسر با شعار «در راه فتح قله‌ایم» اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: امید آفرینی یکی از مواردی بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی به افرادی که تریبون در دست دارند سفارش اکید دارند تا در مناسبت‌ها و انتشار اخبار به آن پرداخته شود تا در ادامه مسیر انقلاب مردم پای نظام و انقلاب باقی بمانند و حضور گسترده داشته باشند.

وی با عنوان اینکه، پیشکسوتان جهاد و شهادت، بسیجیان خانواده‌های معظم شهدا پای انقلاب ایستادگی کردند، تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کردیم و با ابرقدرت‌های جهان جنگیدیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل