نماد سایت مجاهدت

مهلت ارسال آثار به جشنواره هنر‌های تجسمی تا ۳۰ آبان تمدید شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره هنر‌های تجسمی «ایثار»، تا ۳۰ آبان سال جاری تمدید شد، گفت: علاقه‌مندان می‏‏‎توانند آثارشان را به آدرس پست الکترونیکی tajasomiisaar۲@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره به میزبانی استان قزوین با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، تهران بزرگ، شهرستان‌های استان تهران، البرز و اردبیل برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: جشنواره یاد شده، در سه بخش دانش‌آموزی در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و بزرگسال و ویژه جامعه ایثارگری در رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی‌خط، نقاشی دیجیتال، نقاشی‌خط دیجیتال، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور و مجسمه‌سازی برپا می‌شود.

وی بسط و تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت و همدلی اجتماعی در سطح کشور و منطقه را از مهمترین اهداف این فرخوان برشمرد.

اسمعیلی افزود: این فراخوان با موضوع‌های ایثار – شهدا و ایثارگران، ایثار – مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، ایثار – عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام‌الشهدا، ایثار – شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، ایثار – شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، ایثار – بانوان عاشورایی، ایثار – فرهنگ فاطمی و رسالت امروز و ایثار – در دروان معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل