مواضع انقلابی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش‌ناشدنی است

مواضع انقلابی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش‌ناشدنی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه همه ملت‌ها در یک رویدادی عزت پیدا می‌کنند و ملت ایران در دوران سخت دفاع مقدس عزت و اقتدار پیدا کرده است، اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر در شرایطی در تاریخ ایران رقم خورد که عزت و اقتدار به دست رزمندگان اسلام در دنیا طنین‌انداز شد و با رمز الی بیت‌المقدس اراده، ایمان و حماسه آفرینی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ثبت گردید.

وی با اشاره به وحدت و انسجام ملت در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز مردم با تشییع باشکوه کارگزاران خدوم ایران اسلامی وحدت و انسجام ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه کادرسازی و تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب از دستاورد‌های دفاع مقدس بود، افزود: فرزندان دلیرایران اسلامی از جمله حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی محصول تفکر دفاع مقدس بوده و با تاسی از گفتمان امامین انقلاب دنیا را به تحیر واداشتند.

حبیبی با اشاره به خدمات مردمی و جهادی شهید رئیسی تصریح کرد: شهید رئیسی از مردم بود و برای مردم کار می‌کرد و شجاعت شهید رئیسی برگرفته از شجاعت امام خمینی (ره) بود و مواضع انقلابی و اسلامی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش ناشدنی است.

وی به ساده زیستی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: سعه صدر شهید رئیسی منحصر به فرد بود چرا که به او بسیار طعنه می‌زدند، اما او با صبری غیر قابل وصف با اخلاص رفتار کرده و خود را نوکر مردم قلمداد می‌کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به حضور بیش از ۶۳ کشور در مراسم بدرقه این مرد بزرگ به وصال الهی افزود: دیپلماسی عزت شهید امیرعبداللهیان، انعقاد بزرگترین قرارداد‌های اقتصادی همچون بریکس و ارتباطات موثر با کشور‌های منطقه و نظام بین الملل نشان از نگاه متعالی دولت شهید رئیسی در امور سیاست خارجه بوده است.

حبیبی با بیان اینکه دو شهید جمهور در تاریخ ایران ماندگار شدند، تصریح کرد: مسیر جهادی شهید رئیسی در امور اقتصادی نیز گره گشایی‌هایی را به همراه داشت که قطعا بعد از شهادت شهید رئیسی مسیر پیشرفت ادامه خواهد داشت و به حول قوه الهی شاهد گشایش اقتصادی خواهیم بود.  

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید