موشک‌های حزب‌الله به شهرک‌های اسرائیلی کرانه باختری رسید

موشک‌های حزب‌الله به شهرک‌های اسرائیلی کرانه باختری رسید


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حزب‌الله لبنان موج دوم حملات موشکی خود را امروز بعدازظهر ازسرگرفته و در جریان این حملات مناطق طبریا، الجلیل، جولان و شهرک‌های اسرائیلی واقع در کرانه باختری را هدف قرار داده هست.

منابع لبنانی می‌گویند که در پی این حملات صدای انفجار‌های مهیبی در منطقه طبریا شنیده شده هست و آژیر‌های خطر در منطقه الجلیل به صدا درآمد آمده هست. هم‌زمان با حملات حزب‌الله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز منطقه البقاع واقع در شرق لبنان را هدف قرار دادند.

دامنه حملات موشکی گسترش یافته هست

منابع خبری ساعتی پیش گزارش دادند که در پی این حملات موشکی، آژیر‌های خطر در منطقه الجلیل الاعلی، حیفا الکریوت و الجلیل به صدا درآمده هست.

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که در پی این حملات صدای چندین انفجار مهیب از جنوب حیفا شنیده شده هست.

خبرنگار نظامی و بسایت عبری واللا نیز اذعان کرد که حزب‌الله در حال حاضر دامنه شلیک موشک‌های خود را گسترش داده هست.

شبکه ۱۲ اسرائیل هم خبر داد که یک موشک به منطقه «کریات طبعون» واقع در جنوب حیفا اصابت کرده هست. این در حالی هست که آژیر‌های خطر علاوه بر الجلیل الاعلی، در الجلیل الاسفل و غرب دریاچه «طبریا» هم به صدا درآمده هست. صدای چند انفجار مهیب هم از این منطقه شنیده شده هست.

موشک‌های حزب‌الله به عمق شهرک‌های اسرائیلی کرانه باختری رسید

برخی منابع خبری از انفجار‌های مهیب در منطقه «کریات بیالیک» و «هاییم» خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که موشک‌های حزب‌الله به کریات بیالیک اصابت کرده هست.

منابع صهیونیستی خبر دادند که در پی حملات حزب‌الله به شهرک‌های اسرائیلی در غرب کرانه باختری، آژیر‌های خطر در این مناطق به صدادرآمده و صدای انفجار‌های مهیبی از آن شنیده شده هست. عمده حملات حزب الله به منطقه شومرون بوده هست.

خبرنگاران اسرائیلی می‌گویند که برای اولین بار از آغاز جنگ، موشک‌های حزب‌الله به عمق فلسطین اشغالی به ویژه شهرک‌های کرانه باختری رسیده هست.

به گفته منابع میدانی، چهار موشک به شهرک‌های «کرنی شمرون» و «معالی شمرون» در شرق «قلقیلیه» در کرانه باختری اصابت کرده هست.

حزب‌الله نیز با انتشار بیانیه‌های رسمی خبر داد که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان، انبار‌های اصلی مهمات رژیم صهیونیستی در پایگاه «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده هست.

حزب‌الله در بیانیه دیگری گفت که در پاسخ به این حملات، مقر گردان موشکی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل در مقر نظامی یوآو را هدف قرار داده هست.

رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته بیش از ۳۵۰ بار حمله هوایی به جنوب لبنان انجام داده هست.

برخی منابع لبنانی می‌گویند اکثر شهدای لبنانی، غیرنظامی هستند و حملات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی از صبح امروز حملات گسترده‌ای را در جنوب لبنان آغاز کرده و ده‌ها منطقه را بمباران کرده هست. در این حملات، ده‌ها منطقه مسکونی مورد تهاجم قرار گرفته و برخی منابع از شهادت چندین کودک خبر داده‌اند.

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید