موضوعی مهم‌تر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریم

موضوعی مهم‌تر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار داشت: موضوعی مهمتر از دفاع مقدس در انقلاب اسلامی نداریم که می تواند قرن ها حیات معنوی کشور را بیمه کند و باید در این راستا تمام تلاش ها صورت بگیرد.

سرهنگ فولادی در ادامه گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که برخی نقاط با نارسایی ها مواجه هستند. این به این دلیل است که از ارزش های دفاع مقدس فاصله گرفته‌اند، روحیه جهاد و خودباوری و ایثار باعث شد که دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم و پیروز نهایی جنگ تحمیلی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: نسل امروز جامعه باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود تا سرلوحه زندگی معنوی آنها باشد.

مدیرکل ارشاد اسلامی ایلام نیز در ادامه بیان کرد: جغرافیای استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس سرشار از جلوه های متنوع و به یاد ماندنی است و باید این مجاهدت ها را در قالب های گوناگون به جامعه معرفی کنیم.

وی در ادامه گفت این اداره‌کل با وحدت و همدلی با ارگان های مرتبط با عرصه دفاع مقدس همکاری ها و هماهنگی های لازم را به عمل می آورد.

وی با اشاره به ماندگاری کتاب دفاع مقدس بیان کرد: همکاری‌های لازم را با ادار کل حفظ آثار در جهت چاپ کتب دفاع مقدس و جشنواره های مرتبط خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید