مکتب امام خمینی (ره) روحیه از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد

مکتب امام خمینی (ره) روحیه از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد


به گزارش مجاهدت از ‌دفاع‌پرس از اراک، «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جایی از جهان شناخته نیست و امام راحل مکتبی را در دنیا ایجاد کردند که این مکتب امروزه باعث ایجاد انسجام و اتحاد و وحدت میان ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان و آزادی‌بخش دنیا شده است.

وی افزود: مکتب امام خمینی (ره) سبب شد که هیمنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از بین برود و سناریو و استراتژی رژیم صهیونیستی که مسئله نیل تا فرات بود را لغو کند به طوری که امروزه اسرائیل تمام فکر و ذهن خود را به سرزمین‌های اشغالی محدود کرده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مکتب امام خمینی (ره) مبارزه با اشرافی گری و همچنین مخالفت با تبعیض و نا عدالتی است و درواقع این مکتب مخالف جدایی مسئولین از مردم است.

آصفری گفت: مکتب امام خمینی (ره) روحیه ایثار، شهادت و از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد که با سلاح ایمان می‌توان در مقابل تمام دشمنان و استکبار ایستادگی کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مکتب امام راحل سبب شد که امروزه تفکر انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دیگر صادر شود و بسیاری از کشورها اکنون ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند و بزرگ بشناسند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اتحاد و انسجام میان ملت‌های مسلمان باعث شده که روحیه پیروزی در ملت‌های مسلمان ایجاد شود.

آصفری تصریح کرد: سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرصت بسیار عظیمی برای معرفی تفکر و مکتب امام به کشورهای دیگر و تمام مسلمانان جهان است و ما وظیفه داریم با عمل کردن به وصیت سیاسی الهی امام خمینی (ره) تفکر انقلاب را زنده و پاینده نگهداریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید