نسل جوان باید با خاطرات ایثارگران پیش از انقلاب آشنا شود

نسل جوان باید با خاطرات ایثارگران پیش از انقلاب آشنا شود


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (یکشنبه) در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون زندانیان سیاسی پیش از انقلاب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: از شروع نهضت امام خمینی (ره) تا امروز انسان‌های بزرگوار بسیاری در عرصه‌های گوناگون به درجه شهادت یا جانبازی و آزادگی رسیده‌اند و خدمات رسانی به این عزیزان و خانواده‌های آنان کمترین کاری است که می‌توان در مقابل آن‌ها انجام داد.

وی افزود: شهدا، جانبازان و آزادگان پیش از انقلاب بخش نورانی از تاریخ انقلاب را شکل داده‌اند و بی‌شک جایگاه مهمی نزد تمام ملت ایران دارند. سال‌ها از زمانی که این عزیزان برای پیروزی انقلاب دست به فداکاری‌های بی‌شماری زدند گذشته است، اما گذشت زمان نباید باعث فراموشی و بی‌توجهی به این ایثارگری‌ها شود.

معاون رییس جمهور با تأکید بر اهمیت بیان اتفاقات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خاطرات زندانیان سیاسی مسلمان پیش از انقلاب حاوی نکات و مسائل بسیار مهمی است که باید به گوش جوانان و نسل‌های پس از انقلاب و افرادی که آن دوران را ندیده‌اند برسد. در همین راستا لازم است که اقدامات بیشتری برای بیان و بازتاب وقایع و ایثارگری‌های آن دوران انجام شود و حوزه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی لازم را برای این کار دارد.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به بیان نکاتی در خصوص خدمات و مسائل صنفی مربوط به آزادگان پیش از انقلاب پرداخت.

اعضای هیئت مدیره کانون زندانیان سیاسی پیش از انقلاب نیز در این دیدار به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید