مجاهدت

نشست صمیمی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با جانبازان ۷۰ درصد نیشابور


نشست صمیمی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با جانبازان ۷۰ درصد نیشابوربه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز یکشنبه ( ۲۰ تیر) در جریان سفر به نیشابور، با جانبازان ۷۰ درصد این شهرستان دیدار کرد و طی سخنانی اظهار داشت: در شرایط دشوار سال‌های گذشته توانستیم بدهی در امور مربوط به حوزه‌های مراکز درمانی، داروخانه‌ها و دانشگاه‌ها را تسویه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همچنین به موضوع مسکن ایثارگران اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های این نهاد مقدس علاوه بر مجوز واگذاری ۱۸۶ واحد مسکونی به ایثارگران این شهرستان، پیگیر مجوز دریافت ۶۱۴ واحد دیگر برای خانواده‌های شهدا و جانبازان نیشابور هستیم.

وی ادامه داد: با تمامی فرمانداران و روسای ادارات راه و شهرسازی جلسه برگزار کردیم، مشکلات مسکن ایثارگران را شرح و خواستار واگذاری زمین به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شدیم، که در این راستا، تعدادی از شهرستان‌ها آمادگی خود را اعلام کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: اشتغال فرزندان ایثارگران مستلزم تلاش خودشان نیز هست، درصورتی که به دنبال کار دولتی هستند باید در آزمون استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند، و اگر قادر نیستند باید به کار آزاد رجوع کنند که بنیاد تسهیلات ویژه‌ای برای این عزیزان فراهم کرده است.

در این مراسم که معاون بهداشت و درمان و تعاون و امور اجتماعی بنیاد خراسان رضوی و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام معصومی با اعطای لوح سپاس، از مجاهدت، ایثار و فداکاری این عزیزان تجلیل کرد.

دیدار با فرزندان شهدا، محمود توزنده جانی و محبوبه بیگم قاضی پایان بخش سفر مدیرکل بنیاد خراسان رضوی به شهرستان نیشابور بود.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل