نماد سایت مجاهدت

نظرسنجی: هریس نمی‌تواند تغییری در آمریکا ایجاد کند

نظرسنجی: هریس نمی‌تواند تغییری در آمریکا ایجاد کند



نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که رأی‌دهندگان سیاه‌پوست ایالات متحده بر این باورند که «کامالا هریس» هم نمی‌تواند تغییر واقعی ایجاد کند.

به گزارش مجاهدت از مشرق،‌ گرچه رأی‌دهندگان سیاهپوست اکثراً از نامزد دموکرات‌ها کامالا هریس حمایت کرده‌اند اما بر این باور نیستند که او بتواند تغییر واقعی در صورت پیروز شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ایجاد کند.

طبق نظرسنجی آسوشیتدپرس/مرکز NORC، بیش از نیمی از رأی‌دهندگان سیاهپوست آمریکا بر این باورند که هریس نمی‌تواند اوضاع آمریکا را بهتر کند.

یکی از رأی‌دهندگان سیاهپوست در این بررسی گفت که بر این باور است که هریس همچون باراک اوباما با محدودیت‌هایی مواجه خواهد بود زیرا حزب جمهوری‌خواه مانع از عملکرد آن‌ها می‌شود.

این بررسی همچنین نشان داد که تنها یک از ۱۰ رأی‌دهنده سیاهپوست آمریکایی بر این باور بودند که دونالد ترامپ «برای افرادی مثل آن‌ها مبارزه خواهد کرد» و در مقابل ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی بر این باور بودند که هریس بهتر از ترامپ می‌تواند مسئله اقتصاد را مدیریت کند.

طبق نتایج یک نظرسنجی انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا در اواخر شهریور ماه، ۶۳ درصد از رأی‌دهندگان سیاهپوست آمریکایی گفته بودند که قصد دارند در انتخابات آتی آمریکا به هریس رای دهند.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل