نماد سایت مجاهدت

نقشه عجیب مرد پولدار برای سفر به فیلیپین

نقشه عجیب مرد پولدار برای سفر به فیلیپین



چند روز قبل زن جوانی در تماس با پلیس از ربوده شدن شوهر ثروتمندش خبر داد .

به گزارش مجاهدت از مشرق، او گفت: برای خرید با همسرم بیرون رفته بودیم که ناگهان یک خودروی پژو ۴۰۵ مقابل پایمان توقف کرد. دو مرد که صورت‌های‌شان را با ماسک و کلاه پوشانده بودند از خودرو پیاده شدند. آنها همسرم را با تهدید سوار خودروشان کرده و به راه افتادند.

با شکایت زن جوان، تحقیقات برای یافتن مهندس برج‌ساز آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت رفته و تصاویر ربودن مرد جوان بدست آمد. اما آدم‌ربایان پلاک خودرو را پوشانده بودند و هیچ رد و سرنخی از آنها در دست نبود.

در ادامه مردان آدم‌ربا در تماس با زن جوان برای آزادی شوهرش ۵ میلیارد تومان پول به صورت دلار و ارز دیجیتال درخواست کردند. اما در حالی‌که ۸ روز از این آدم‌ربایی گذشته بود و زن جوان نیز هیچ پولی پرداخت نکرده بود، مرد برج‌ساز به خانه برگشت.

وی در تحقیقات به پلیس گفت: زمانی که پژو سواران مرا ربودند سرم را به زیر صندلی برده و متوجه نشدم مرا کجا بردند. خودرو حدود یک ساعتی حرکت کرد و بعد از آن مقابل خانه باغی ایستاد. مردان نقاب‌دار مرا به داخل خانه باغ برده و در یکی از اتاق‌ها حبس کردند. آنها مرا با طناب بسته و فقط مرا کتک می‌زدند بعد هم با خانواده‌ام تماس گرفته و درخواست پول کردند. اما زمانی که آدم‌ربایان موفق نشدند به خواسته‌شان برسند و از سویی احتمال می‌دادند که خانواده‌ام موضوع را به پلیس خبر داده باشند، دوباره مرا سوار همان خودرو کرده و در محلی پرت و دورافتاده رها کردند. ولی چون چهره‌های‌ شان را پوشانده بودند آنها را نشناختم و نفهمیدم چه کسانی هستند.

در ادامه مرد جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد اما کارشناسان اعلام کردند که آثار روی بدن مرد جوان با آنچه وی ادعا می‌کند مطابقت ندارد و به ظاهر ساختگی است. از سوی دیگر کارآگاهان با توجه به تناقض‌گویی‌های وی احتمال دادند واقعیت را نمی‌گوید بنابراین تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد مرد برج‌ساز همان شبی که ربوده شده بود، با هواپیما از کشور خارج شده و یک هفته بعد به ایران برگشته است.

بدین ترتیب وقتی مرد جوان با مدارک مستند روبه‌رو شد، گفت: من دروغ گفتم از آنجا که همسرم اجازه نمی‌داد بدون او و با دوستانم به سفر خارجی بروم، تصمیم گرفتم این نقشه را اجرا کنم و با دوستانم به فیلیپین بروم یک هفته آنجا بودیم و برگشتیم، دوستانم دراین نقشه به من کمک کردند.

بعد از احضار دوستان این مرد و تأیید اظهارات آنها پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت و همسر مرد برج‌ساز نیز وقتی به دروغ همسرش پی برد با به اجرا گذاشتن مهریه‌اش، درخواست طلاق کرد.

منبع: روزنامه ایران

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل