نقش پلیس در براقراری آرامش و ثبات در جامعه بی‌بدیل است

نقش پلیس در براقراری آرامش و ثبات در جامعه بی‌بدیل است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در جمع فرماندهان انتظامی خراسان رضوی که همزمان با هفته بزرگداشت انتظامی در سالن شهید سلیمانی مشهد برگزار شد، بر ضرورت پاسداشت نقش پلیس و حمایت از خادمان نظم و امنیت تاکید کرد. 

نظری در این دیدار اظهار داشت: نقش پلیس در توسعه نظم و امنیت و تحکیم انضباط اجتماعی بی‌بدیل و بسیار موثر هست و از این رو دستگاه‌ها و سرمایه‌های اجتماعی باید از این سازمان خدمتگزار پشتیبانی کنند.

وی افزود: شهدای فراجا الگو‌های ازجان‌گذشتگی، ایثار و شهامت در جامعه امروز ما برای دفاع از حریم امنیت هستند و باید یاد این عزیزان باشیم.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تشکر از همگامی استاندار و اعضای شورای تامین خراسان رضوی ابراز داشت: در مسئله امنیت بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌سازی سرمایه‌های اجتماعی بسیار مهم هستند و بدین واسطه با توجه به شعار پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار در هفته انتظامی قرار گرفته، خادمان امنیت به پشتوانه همکاری مردم فهیم و قانون‌مدار و تمرکز بر اصل روزآمدی و کارآمدی به وظایف و تکالیف خود عمل می‌کنند. 

وی خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، رضایت فرمانده معظم کل قوا و خرسندی مردم از پلیس را بزرگترین افتخار پلیس رضوی برشمرد و گفت: خادمان نظم و امنیت در سراسر کشور پرچمداران ولایت و حافظان نظم و انضباط اجتماعی و آسایش مردم هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هفته بزرگداشت انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات شهروندان به منظور رفع دغدغه‌های مردمی دانست و بر اهتمام پلیس رضوی در این عرصه تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید