نماد سایت مجاهدت

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، پاسخی ویران‌کننده دریافت می‌کند

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، پاسخی ویران‌کننده دریافت می‌کند


«مهدی اسماعیلی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای تبریک عرض کنم، معظم‌له در همه بحران‌هایی که رخ می‌دهد به مثابه کشتی نجاتی برای ملت ایران عمل می‌کنند و با تدابیر خود همواره دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین باید تشکر ویژه‌ای از نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته باشیم که با عملیاتی بسیار پیچیده و مثمرثمر تمام هیمنه اسرائیل و آمریکا را از بین بردند و بر عزت ایران اسلامی افزودند. اگر امروز ایران اسلامی چنین اقتداری در عرصه نظامی دارد، قطعاً یکی از عوامل آن تلاش‌های شبانه‌روزی شهید والامقام حسن تهرانی مقدم هست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به حمدالله ما شاهد توانمندی و قدرت غیرقابل محاسبه برای دشمن هستیم، به نحوی که دشمن هر بار که دست به خباثتی می‌زند، غافلگیر می‌شود و با جلوه جدیدتری از اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

وی افزود: ما طی یک سال گذشته شاهد جنایات هولناک و شرارت‌های مستمر رژیم صهیونیستی بوده‌ایم، تا جایی که رژیم صهیونیستی به قدری وقیح شد که همه خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را رد کرد و سید بزرگ مقاومت «سید حسن نصرالله» و رهبر جریان مقاومت فلسطین  «اسماعیل هنیه» را به شهادت رساند. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جریان ترور شهید اسماعیل هنیه حاکمیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نقض کرد و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانستیم پاسخ این جنایت را ندهیم، قانوناً و شرعاً ما مجاز بودیم در راستای دفاع از حاکمیت سرزمینی خود و پاسخ متقابل رژیم صهیونیستی را تنبیه کنیم. بر این اساس، ما در وعده صادق ۱ برای اولین بار از خاک خودمان سرزمین‌های اشغالی فلسطین را مورد هدف قرار دادیم و در وعده صادق ۲ با قدرت و دقت بیشتری همه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دادیم.

وی افزود: موشک‌های تماماً ایرانی فتاح در عملیات وعده صادق ۲ تماماً به اهداف مورد نظر اصابت کردند، موفقیت آمیز بودن عملیات وعده صادق اعتراف و اذعان مقامات صهیونیستی هست که در سانسور شدید اخبار در دنیا شهره هستند. امروز که صهیونیست ها وعده صادق ۲ و بخش کوچکی از توانمندی های نظامی ایران را دیده‌اند، در رعب و حشت قرار گرفته‌اند که مبادا ایران مجدد بخواهد سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تصریح کرد: دشمن اگر تا چند روز پیش متوجه توانمندی و اقتدار نظامی ایران اسلامی نبود، اما بعد از وعده صادق ۲ به خوبی به اقتدار ایران اسلامی پی برد. ما به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اگر دست از پا خطا کند و دست به شرارتی دیگر بزند، مطمئن باشد که چندین برابر و بسیار پیچیده‌تر از وعده صادق ۲ پاسخ دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل