نماد سایت مجاهدت

نماینده مجلس: مشارکت چشمگیر مردم پاسخ دندان شکنی به تحریم انتخابات بود

نماینده مجلس: مشارکت چشمگیر مردم پاسخ دندان شکنی به تحریم انتخابات بود



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا «حجت الاسلام احد آزادیخواه» روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار داشت: انتخابات در استان همدان به شکلی کاملا قانونمند، شفاف، باشکوه و حداکثری برگزار شد و این مهم نتیجه بیش از ۲ ماه تلاش و پیگیری عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم بود که نتیجه آن نیز برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی در استان شد. 

وی افزود: در چند ماه گذشته ۲۰۰ شبکه فارسی زبان ماهواره ای تلاش زیادی برای تحریم انتخابات و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای عدم حضور در پای صندوق های رای کردند که حضور حماسی و پرشکوه مردم تمامی ترفندها و توطئه های آنان را نقش برآب کرد.

وی تاکید کرد: این شبکه های ماهواره ای با محوریت دشمنان و بدخواهان انقلاب و کشور، سعی داشتند با بزرگنمایی برخی مشکلات و سیاه نمایی در میان مردم، مانع از برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری شود که ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در این عرصه، پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب دادند.

آزادیخواه با اشاره به مشارکت ۵۰ درصدی مردم در این دوره از انتخابات، گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که مردم در عین گلایه و انتقاد به برخی از مسایل، همواره در صحنه حضور داشته و حامی کشور و نظام هستند که این مهم جای قدردانی و شکرگزاری دارد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطرنشان با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات، افزود: در جریان مناظره نامزدهای انتخابات، موضوع مهم و محوری خدمات گسترده و ارزشمند نظام در ۴۲ سال گذشته مغفول ماند و کمتر به آن توجه شد که کم توجهی به این موضوع و عدم پرداختن به خدمات و دستاوردهای گسترده نظام در مناظره ها کاملا مشهود بود.

وی تاکید کرد: همه جناحها و گروه های سیاسی کشور دارای ارزش و اعتبار هستند اما آنجه برای هم ما به ویژه مردم اهمیت ویژه ای دارد، اصل نظام و پایبندی به آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبری معظم انقلاب است.

به گفته او، خدمات نظام در عرصه آموزش، بهداشت و عمران بسیار گسترده و چشمگیر است به نحوی که اصلا به سطح خدمات انجام شده در پیش از انقلاب قابل قیاس نیست که باید این خدمات گسترده به خوبی برای مردم تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: برشمردن خدمات نظام موجب دلگرمی و امیدواری مردم می شود و به طور طبیعی بزرگ کردن مشکلات و زیرسئوال بردن خدمات نظام موجب گلایه و ناامیدی مردم خواهد شد.

مردم ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده در پای صندوق های رای، تکلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی را مشخص کردند.  



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل