نماد سایت مجاهدت

هرچه داریم به برکت دفاع مقدس و خون شهدا است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، «یدالله رحمانی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «سید جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و تبریک انتصاب جناب آقای دکتر «یدالله رحمانی» به عنوان استاندار استان، به ساختار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، شورای هماهنگی حفظ آثار ونشر ارزش‌های و کمیته‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند. 
 
دفاع مقدس و خون شهدا هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/6/2623616_319.jpg” alt=”هرچه داریم به برکت دفاع مقدس و خون شهدا هست” width=”600″ height=”361″>
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه استان امسال این افتخار را دارد که میزبان پنج شهید گمنام باشد، افزود: از هشت مکان پیشنهادی برای جانمایی شهید گمنام در استان بازدید و از این تعداد پنج مکان تایید شده هست.
 
این مسئول تصریح کرد: در صورت درخواست شهید گمنام باید مکان موردنظر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند که شهید گمنام تعلق گیرد، بیان کرد: برای یادمان‌های شهدای گمنام شناسنامه تهیه شده هست و مکان‌های مورد نیاز پیش بینی شده هست.
 
سرهنگ خواست خدایی بیان کرد: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع و زیربنای ۵ هزار متر در کنار پارک مهرورزی یاسوج در حال احداث هست.
 
وی با بیان اینکه در این مرکز دارای بخش‌ها وگالری‌های مختلفی هست که تاکنون باحمایت‌های استان وبنباد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس ۴۰ درصد پیشرفت داشته هست و برای تکمیل ۷۵ میلیارد تومان دربرآوردشده هست، عنوان کرد، برای ادامه روند ساخت این پروژه فرهنگی به اعتبارات استانی نیاز هست.
 
این مسئول با بیان اینکه در استان سوژه‌های ملی دفاع مقدس بسیاری وجود دارد، گفت: نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم پوستر اعزام نیرو به جبهه در اوایل جنگ در استان بود که به عنوان یک سوژه ملی مطرح و کتابی تحت همین عنوان در دست اقدام هست.
 
سرهنگ خواست خدایی بیان کرد: همایش سراسری، تحت عنوان پنجمین آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوت جهادو مقامت از دیروز تا امروز در استان برگزار و طی این مراسم از ۵ هزار پیشکسوت و فعال دفاع مقدس در استان تجلیل می‌شود و این مهم مستلزم اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان هست؛ که برآورد آن به استانداری و رونوشت به سازمان مدیریت برنامه ریزی ارسال شده هست.
 
دفاع مقدس و خون شهدا هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/6/2623615_732.jpg” alt=”هرچه داریم به برکت دفاع مقدس و خون شهدا هست” width=”600″ height=”361″>
 
«یدالله رحمانی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و اسلام، ابراز داشت: امروز در کشور هر چه داریم به برکت دفاع مقدس و مرهون جان فشانی‌های شهدای والامقام هست. 
 
رحمانی خاطر نشان کرد: همه کسانی که در جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند حرمت دارند و نباید اجازه دهیم به دست فراموشی سپرده شوند.
 
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها در جهت ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت در استان استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل