هر برنامه دفاع مقدس حاوی پیام برای مخاطبان و عموم افراد جامعه باشد


دفاع مقدس حاوی پیام برای مخاطبان و عموم افراد جامعه باشد” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/11/2588135_371.jpg” alt=”هر برنامه دفاع مقدس حاوی پیام برای مخاطبان و عموم افراد جامعه باشد” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی عصر دیروز (شنبه) در جلسه داخلی با موضوع هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ارتباط مستقیمی با عاشورا دارد، اظهار داشت: انقلاب ما بر پایه قیام عاشورا بنا شده هست، رزمندگان نیز به تأسی از امام حسین (ع) در مقابل ظلم ایستادند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های کیفی و متناسب با مخاطبان در هفته دفاع مقدس اجرا شود، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رویکرد نظام اسلامی و در ادامه آن رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی هست. لذا هر برنامه باید حاوی پیام‌های حماسه دفاع مقدس برای مخاطبان و عموم افراد جامعه به ویژه جوانان باشد.

سرهنگ الهی‌راد با اشاره به اینکه شعار امسال «در راه فتح قله‌ایم» هست، تصریح کرد: با ابلاغ سراسری و پیگیری‌های مکرر از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطالبه‌گر اجرای برنامه‌های فاخر در این حوزه باشید. باید در این ایام و مناسبت‌ها به شناساندن و تبیین دفاع مقدس پرداخت تا پیام‌ها و درس‌های این جنگ تحمیلی را تبیین تا در تمامی اجزای فرهنگ عمومی و شؤون فرهنگی استان نهادینه گردد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید