هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع ایران را به دنبال خواهد داشت

هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی و تکرار جنایت آنها پاسخ قاطع  ایران را به دنبال خواهد داشت


سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله افتخار جهان اسلام و بشریت هست که جانانه برای دفاع از مظلوم تا پای جان ایستاد و جانفشانی کرد.
 
 
سردار سنایی راد ادامه داد: از زمان شهادت اسماعیل هنیه این حق برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ بود که پاسخ به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که از خطوط قرمز عبور کرده بود، داده شود، در ادامه نیز حماقت رژیم صهیونیستی در شهادت سردار نیلفروشان در کنار شهید سید حسن نصرالله  اتفاق افتاد.
 
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دلیل چنین اتفاقاتی به برداشت احمقانه رژیم صهیونیستی بود که تصور می کرد سیاست عدم توسعه تنش از سوی ایران دنبال می شود زمینه ای را برای هر گونه تجاوز و جنایت برای رژیم صهیونیستی فراهم کرده هست؛ لذا آنچه اتفاق افتاد نوعی اقدام در جهت این طلب تاریخی جمهوری اسلامی ایران از جنایتکاران هست.
 
وی تاکید کرد: هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع ما را به دنبال خواهد داشت. قطعا ایران اسلامی سناریوهای مختلفی را از قبل طراحی کرده و در این عملیات انجام شده برای انجام آنها نیز آمادگی لازم را فراهم کرده هست.
 
انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید