نماد سایت مجاهدت

هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است

هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است


دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/29/2608521_510.jpg” alt=”هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «عباس پوریانی» رئیس کل دادگستری استان مازندران امروز در کارگروه بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت در دستگاه‌های قضایی استان که با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در دادگستری استان برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا خالصانه جان خود را برای مملکت و دین و اسلام نثار کردند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در جامعه افزود: باید امانت دار خوبی برای آثار شهدا و اهداف بلند شان باشیم و سبک و سیره شهدا را انتقال دهیم.

این مسئول با اشاره به درس آموز بودن وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: همه ما وظیفه داریم به شهدا خدمت کنیم.

پوریانی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس استفاده شود، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس هست.

این مسئول بر لزوم ترویج و نشر آثار شهدا در جامعه تاکید و تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و شهدا را به جوانان بشناسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل