نماد سایت مجاهدت

هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری رزمندگان اسلام است


دفاع مقدس یادآور سلحشوری رزمندگان اسلام هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/6/30/2610280_366.jpg” alt=”هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری رزمندگان اسلام هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» و «حسن بهرام‌نیا» با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.
 
متن پیام به شرح ذیل هست:
 
هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری رزمندگان اسلام هست که با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد. آری این هفته نماد ماندگار و بی‌بدیل اتحاد و همبستگی ملت غیور، مومن و انقلابی ایران در پاسداشت دین، آب و خاک و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هست که در راه آن از جان و مال خود مایه گذاشتند.
 
هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای یادآوری و روایت خاطرات و حماسه‌های سترگ سرداران بی‌ادعا و دلیر این سرزمین در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و شهداست. در این هفته لازم هست از مردم مقاوم، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل و تکریم به عمل‌آید.
 
مردمان سلحشور و سرافرازی که دیروز در دفاع از دین و سرزمین خود علی‌رغم این‌که در خط مقدم جبهه بودند ذره‌ای پا پس نکشیدند و امروز پاداش آن مقاومت و سلحشوری را در افتخار خادمی زوار کربلا و عتبات عالیات دریافت کرده‌اند تا ملقب به پایتختی خادمــین سیدالشهداء علیه‌السلام در کشور شوند. 
 
در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه ۳۰۰۰ شهید سرافراز استان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم مقاوم و شهیدپرور استان ایلام، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا تبریک عرض نموده و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مسئلت می‌نمائیم.
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل