همه سربازان تا پایان ۱۴۰۱ آموزش کسب‌وکار می‌بینند

همه سربازان تا پایان ۱۴۰۱ آموزش کسب‌وکار می‌بینند



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از مشرق، سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: رویکرد جدیدی در حوزه سربازی اتفاق افتاده است که همان توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان وظیفه است.

بیشتر بخوانید:

پرداخت جریمه غیبت سربازی در سال ۹۷ تعیین تکلیف شد

وی افزود: بنا داریم تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام جوانانی که وارد نیروهای مسلح می شوند تحت آموزش و مهارت های لازم برای ایجاد کسب و کار و  یادگیری حرفه در بخش‌های مختلف از جمله حوزه کشاورزی قرار گیرند.

ببینید:

فیلم/ بدون تعارف با سربازی که یک زندانی را آزاد کرد

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بر این اساس تمام سربازها در طی دوره سربازی مهارت های مختلفی برای ایجاد کسب بعد از پایان دوره سربازی می بینند و این آموزش ها بر اساس علایق و وضعیت بومی افراد انجام می شود.

سربازان تا ۸ سال بعد از پایان خدمت برای ایجاد کسب و کار حمایت می‌شوند

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: از جوانانی که فارغ التحصیل کشاورزی هستند نیز برای آموزش سربازان استفاده می شود؛ همچنین امکانات و اراضی نیروی مسلح در اختیار این سربازان قرار می گیرد تا در اوقات فراغت بتوانند تجربه لازم را به دست بیاورند و تولید داشته باشند.

وی تصریح کرد: سربازان بعد از خدمت سربازی نیز به مدت ۸ سال توسط نیروهای مسطح یاری می شوند تا بتوانند کسب و کار لازم را برای خود ایجاد کنند؛ این کمک ها شامل حمایت، هدایت، تسهیل گری و تسهیلات مالی بر اساس تفاهم با بانک های عامل است.

منبع: تسنیم



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید