نماد سایت مجاهدت

هنرمندانی کرمانشاهی در حمایت از مظلوم نقش زدند

هنرمندانی کرمانشاهی در حمایت از مظلوم نقش زدند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، نمایشگاه تجسمی قرارگاه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز ۱۳ شهریورماه در تالار ارشاد میدان غدیر این شهرستان افتتاح شد.

«جمال برفی» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۹۲ اثر هنری در حوزه نقاشی با موضوعات انقلابی در راستای حمایت از مظلوم، پیروزی جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق، شهدای خدمت و تکریم بنیان خانواده در حوزه فرهنگ و هنر افتتاح و به نمایش گذاشته شد.
 
 وی بیان کرد: قرارگاه شهید آوینی طرحی با عنوان «تولید آثار تجسمی» در قرارگاه شهید آوینی با حمایت موسسه اندیشمندان شریف تولیدات انقلابی در راستای مقاومت، ایثار، شهادت و غزه دارد.
 
 معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: بزرگ‌ترین تعهد، تعهدی هست که فرد در وجود خود دارد و آن تعهد مقابل هنجار‌ها از جمله؛ ظلم و استکبار هست که نمی‌تواند مقابل آن سکوت کرد.
 
وی از ادای دین حوزه فرهنگ‌و‌هنر در مقابله با ظلم در راستای کمک به مقاومت و حفظ ارزش‌ها سخن گفت و افزود: به زودی بخش خوش‌نویسی را با بیش از ۵۰ اثر فاخر در موارد ذکر شده، افتتاح خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل