نماد سایت مجاهدت

هیئت مدیره موزه دفاع مقدس و مقاومت از ارکان دفاع مقدس استان مازندران است

هیئت مدیره موزه دفاع مقدس و مقاومت از ارکان دفاع مقدس استان مازندران است


دفاع مقدس و مقاومت از ارکان دفاع مقدس استان مازندران هست” src=”https://defapress.ir/files/fa/news/1403/7/22/2645809_214.jpg” alt=”هیئت مدیره موزه دفاع مقدس و مقاومت از ارکان دفاع مقدس استان مازندران هست” width=”306″ height=”184″ align=”left”>به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با حضور «عبدالرضا دادبود» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در محل این موزه برگزار شد، اظهار داشت: هیئت مدیره موزه دفاع مقدس و مقاومت از ارکان دفاع مقدس مازندران هست که نقش موتور محرک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را دارد.

وی افزود: هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران می‌تواند اراده‌ها را برای تکمیل موزه دفاع مقدس مصمم کند.

سرهنگ سلامی ادامه داد: این استان، استان ممتازی در همه حوادث انقلاب و دفاع مقدس بوده هست و مردم ولایتمدار در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایثارگری‌های فراوانی انجام دادند.

این مسئول اضافه کرد: موزه دفاع مقدس و مقاومت مازندران نماد ایستادگی و مقاومت و رشادت‌های مردم این دیار هست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به گذشت ۱۵ سال از آغاز ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گفت: این موزه باید در همه دولت‌ها در اولویت قرار می‌گرفت و خیرین استان نسبت به این مجموعه انقلابی توجیه می‌شدند و احساس مسئولیت می‌کردند. 

این مسئول با اشاره به اعتبارات بالقوه موجود اذعان داشت: همچنین در سفر رئیس جمهور شهید و رئیس بنیاد مستضعفان مصوباتی داشتیم که نیازمند پیگیری جدی هست.

سرهنگ سلامی با اشاره به اینکه تکمیل این مجموعه نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها هست، بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌هایی نظیر اداره برق منطقه‌ای، اداره آبفا، شرکت گاز، اداره مخابرات، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بسیج سازندگی و وزارت نفت باید با افتخار پای کار بیایند.

وی با تاکید بر ساخت نماد دستگاه‌های فعال در دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: همچنین تدوین برنامه سال برای دستگاه‌ها در حوزه دفاع مقدس یکی از وظایف هیئت مدیره هست که باید در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به تصویب برسد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل