نماد سایت مجاهدت

هیچ گونه دغدغه امنیتی و انتظامی در لرستان نداریم


به گزارش مجاهدت از  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که باعث غرور همه دنیای اسلام هست توانمندی موشکی و پهپادی ایران را به‌رخ جهان کشید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت عاشورا و کربلای حسینی هست، اضافه کرد: دشمنان از ندای حق‌طلبی دیگر ملت‌ها هراس دارند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: انقلاب اسلامی در انتهای قرن بیستم دشمنان را به‌لرزه در آورد و نور امید را در دل مستضعفان و مسلمانان جهان زنده کرد.

الهی بیان کرد: ما در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی هرگاه اندکی از راه و مکتب شهدا فاصله گرفتیم و نگاه خود را به خارج از مرز‌ها معطوف داشتیم، سیلی خورده‌ایم و هر کجا مقاومت و پایداری را سرلوحه کار قرار داده ایم طعم شیرین پیروزی را چشیده‌ایم.

وی تأکید کرد: هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت و پایداری هست و فایده و دستاورد‌های ایستادگی صد‌ها برابر بیشتر از تسلیم شدن هست.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: امروز دشمن با جنگ شناختی درصدد تغییر محاسبات ذهنی مردم و مسئولان هست و تلاش دارد جای ظالم و مظلوم را جابه‌جا و عوض کند.

الهی یادآور شد: جریان تخریب با تمام توان و قوا درصدد ایجاد ناامیدی بین جوانان و تحریف حقایق هست و به هر بهانه‌ای دنبال ضربه‌زدن به این انقلاب عظیم و مردمی هست.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی پس از دوران دفاع مقدس همچون دیگر نیرو‌های مسلح برای برقراری امنیت از مرز‌ها حضوری مقتدرانه پیدا کرد و در جای‌جای نقاط کشور از مرز‌ها دفاع می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان اعلام کرد: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده هست و امروز نیز در حال دفاع از امنیت و آرامش مردم در برابر مخلان نظم و امنیت هست.

الهی تأکید کرد: اگر امروز امنیت خوبی در کشور و لرستان داریم مرهون و مدیون خون شهدا و همراهی خوب مردم و دستگاه‌های امنیتی هست.

وی توضیح داد: هیچ‌گونه دغدغه امنیتی و انتظامی در لرستان نداریم و این استان یکی از استان‌های امن کشور هست که نشات‌گرفته از فرهنگ و ایمان مردم هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل