نماد سایت مجاهدت

وحدت رمز پیروزی و سربلندی مسلمانان جهان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید خلیل یوسف نژاد» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت، رسیدن به جامعه والای انسانی در کنار همه مذاهب، قبایل و ادیان را یکی از اهداف دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: دشمن برای ایجاد اختلاف و تنش بین مسلمانان به منظور رسیدن به اهداف خود بیکار نمین‌شیند چرا که با عدم اتحاد بین مسلمانان، مسیر دستیابی به مطامع را برای خود هموار می‌بیند.

وی افزود: در دین اسلام بر انجام کار‌های جمعی بسیار تاکید شده هست مانند برپایی نماز جمعه و‌ جماعت، حضور در کنگره عظیم حج و حتی حضور مسلمانان در کنار هم رضایت خداوند را به همراه دارد.

حجت الاسلام یوسف نژاد در ادامه راهپیمایی بزرگ اربعین را یکی از تجمعات بزرگ اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: اجتماع بزرگ اربعین در دهه اخیر بیشترین جمعیت از مسلمانان و حتی ادیان دیگر را گرد خود آورده هست که دشمن با سانسور اخبار و تصاویر آن در رسانه‌های جهانی نشان داد چقدر از این همبستگی می‌ترسد.

این مسئول در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس پیروزی امت اسلامی در این جنگ هشت ساله را نتیجه و دستاورد اتحاد دانست و خاطرنشان کرد: وحدت رمز پیروزی و سربلندی مسلمانان و رسیدن به نقطه ظهور هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل