وحدت و انسجام در کشورمان علی‌رغم دشمنی‌ها مثال‌زدنی است/ امروز اهم واجبات تلاش برای بزرگ شدن اقتصاد ملی است

وحدت و انسجام در کشورمان علی‌رغک دشمنی‌ها مثال‌زدنی است/ امروز اهم واجبات تلاش برای بزرگ شدن اقتصاد ملی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد» امام‌جمعه موقت تهران در مراسم اهدای ۲۰ هزار سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد، اطهار داشت: هدف در جامعه اسلامی و نظام اسلامی تراز، جامعه‌ای است که در آن از نظر اقتصادی در شرایطی باشیم که ضعیف‌ترین افراد جامعه مورد حمایت کامل نظام باشند و فقر و تهیدستی در یک نظام اسلامی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت اسلامی در آن محقق شده باشد، جایگاهی ندارد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه در این مسیر چالش‌های فراوانی وجود دارد، گفت: البته در چهار دهه گذشته کارهای بزرگی در این زمینه شده و زیرساخت‌های لازم ایجاد شده است. امروز کشور از ابعاد مختلف آماده یک جهش اقتصادی است.

امام‌جمعه موقت تهران افزود: وحدت و انسجام ایران اسلامی با وجود اقوام زیاد و حتی توطئه دشمنان، یکی از اعجازهای الهی است. امیدواریم سرمایه‌داران و صاحبان فکر و کارآفرینان در جهت بزرگ شدن اقتصاد ایران تلاش کنند. امروز اهم واجبات تلاش برای بزرگ شدن اقتصاد ملی است که هر چقدر این‌مسئله تحقق پیدا کند، با کاهش فقر مواجه خواهیم بود.

 وی تصریح کرد: امسال ۱۰۰ هزار جهیزیه از سوی کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود که کاری بزرگ و ارزشمند است.

حجت الاسلام ترابی فرد ابراز امیدواری کرد: این‌‌کار ارزشمند مورد رضایت الهی قرار گیرد و بانیان این امر نیز از بهترین نعمت‌های الهی برخوردار باشند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در کلام بزرگان دین همیشه واژه انفاق دیده می‌شود که یکی از بارزترین ویژگی‌های انسان صالح است. شایسته است کسانی که ظرفیت لازم را دارند در این مسیر دست کمیته امداد را بفشارند و با مدیریت شایسته حوزه‌های اقتصادی، شاهد رفع پریشانی از جامعه باشیم.

انتهای پیام

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید