نماد سایت مجاهدت

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر فضای مجازی دستور کار جدی دولت

وزیر ارتباطات: ارتباط دولت با سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر در بحث فیلترینگ بسیار موثر و مفید هست


ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، در رابطه با بحث رفع فیلترینگ و ارتباط سازنده دولت با سازمان‌های مسئول در این موضوع گفت: ارتباط دولت با سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر در بحث فیلترینگ بسیار موثر و مفید هست. باید به این نکته توجه کرد که ما در حال کار کارشناسانه هستیم و اگر مبنا موضوعی که آن را دنبال می‌کنیم کار کارشناسی باشد که مورد تاکید رئیس‌جمهور نیز هست، بالاخره آن موضوع پذیرفته می‌شود.

هاشمی افزود: نگاهی که در دولت تحت عنوان وفاق مطرح هست در همچین موضوعات و تعاملاتی مانند رفع فیلترینگ و محدودیت ها کاربرد دارد.  

وزیر ارتباطات گفت: وقتی طبق کار کارشناسانه آمار، دلایل و نتایج موضوعات مورد بازنگری قرار می‌گیرد با هرنگاهی که وجود داشته باشد پذیرفته می‌شود؛ بنابراین نگاه ما این هست که کاملا منطقی و مبتنی بر نظر کارشناسان کا را پیش ببریم. بنده فکر می‌کنم این هم راستایی تا به امروز به خوبی انجام شده هست.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده و وضعیتی که طبق نظر کارشناسان احساس شده هست باعث شده تا پذیرش خوبی از این تحلیلها در نهاد‌های مختلف شکل بگیرد. مبانی تحلیلی و نظری در شورای سران برای رفع فیلترینگ نیز مورد پذیرش قرار گرفت.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: جوانب مختلف در تحلیل‌ها برای رفع فیلترینگ مورد برسی قرار می‌گیرد. اینکه به سمت رفع فیلترینگ و بازگشایی برویم در دستور کار جدی دولت هست که با همین گفتمان واحد و ادبیات مشترک پیش می‌رود.  

انتهای پیام/381

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل