ویژه‌برنامه‌های «همسایه» و «ملیکه ایران» میهمان رسانه ملی می‌شود

ویژه‌برنامه‌های «همسایه» و «ملیکه ایران» از حرم مطهر قم میهمان رسانه ملی می‌شود


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «مجید صفری» تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی در گفت‌وگویی خبری از تولید و پخش دو برنامه زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شب و روز شهادت کریمه اهل بیت (س) با نام‌های «همسایه» و «ملیکه ایران» با همکاری مرکز رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت (س) خبر داد.

 وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه «همسایه» امشب (یکشنبه، ۲۲ مهر) از ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، افزود: اجرای این برنامه توسط محمدحسین صیرفی خواهد بود و آیت‌الله صفایی بوشهری به‌عنوان کارشناس در این برنامه حضور خواهد یافت. در ادامه نیز حسن شالبافان مرثیه‌سرایی و امیرحسین آکار شعرخوانی خواهند داشت.

این تهیه‌کننده با اشاره به تولید و پخش زنده ویژه‌برنامه «ملیکه ایران» از حرم مطهر بانوی کرامت (س) در شبکه‌های مختلف رسانه ملی، گفت: این ویژه‌برنامه با اجرای محمدرضا حسینیان از ساعت هشت صبح دوشنبه هم‌زمان با سالروز شهادت بانوی کرامت آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت و شاهد حضور کارشناسان، مداحان، ورزشکاران و شعرای مطرح در این ویژه‌برنامه خواهیم بود.

 وی ادامه داد: ویژه‌برنامه «ملیکه ایران» با حضور دکتر انوشه و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رفیعی به‌عنوان کارشناس، دکتر عبدلیان‌پور به‌عنوان مهمان ویژه، سید مهدی میرداماد و احمد واعظی به‌عنوان مداح، حجت‌الاسلام زمانی، علی زمانیان، حامد عسکری و محمدجواد شرافت به‌عنوان شاعر و روح‌الله رستمی و بیت‌الله سیاح به‌عنوان دو مدال‌آور پارالمپیکی در این برنامه حضور خواهند یافت.

 صفری افزود: در این برنامه ضمن تقدیر از روح‌الله رستمی به‌عنوان قهرمان پارالمپیک کشور که خادم حرم مظهر حضرت معصومه نیز بود، از «بیت‌الله سیاح» قهرمان دیگر پارالمپیک کشور که مدالش را به‌خاطر ابراز ارادت به اهل‌بیت (ع) از او گرفتند، تقدیر خواهد شد و مدال عدالت توسط معاون رئیس قوه قضائیه به وی اهدا خواهد شد.

 وی ابراز داشت: ویژه‌برنامه «ملیکه ایران» ساعت هشت صبح از شبکه سه سیما، ساعت ۹:۴۵ از شبکه یک سیما، ساعت ۱۱:۲۰ از شبکه نسیم، ساعت ۱۳ از شبکه دو سیما، ساعت ۱۵ از شبکه چهار سیما و ساعت ۸ و ۱۱:۳۰ از شبکه استانی قم به‌صورت زنده میهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید