پاسداشت مقام شهدا سبب اقتدار کشور و گسترش روحیه فداکاری می‌شود

پاسداشت مقام شهدا سبب اقتدار کشور و گسترش روحیه فداکاری می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «محمدرضا محمدی» امام جمعه طبس امروز (پنجشنبه) در دومین جلسه ستاد اجرایی شهرستان طبس در کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهادت بر خلاف مردن که رفتن معنی می‌شود، در جامعه حیات طیبه می‌آفریند و موجب نشاط و پویایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت در بین یک ملت باشد آن ملت شکست‌ناپذیر خواهد بود، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ ما برجسته شود و این فرهنگ به آینده‌سازان کشور و نسل جوان و نوجوان انتقال یابد.

امام جمعه طبس پاسداشت مقام شهدا را موجب اقتدار کشور و گسترش روحیه ایثار و فداکاری در جامعه دانست و عنوان کرد: مسئولان وظیفه سخت‌تری نسبت به مردم در برابر شهدا دارند و باید با خدمت صادقانه خود به ملت، خون شهدا را پاس بدارند و امید مردم را به نظام و انقلاب و اسلام بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی حیا، عفت، نماز، پر کردن مساجد، پشتیبانی از ولایت فقیه، غیرت، تقویت معنویت و ارتباط با خداوند را از آرمان‌های شهدا دانست و تصریح کرد: یکی از رسالت‌های ما آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان است که بدانند شهدا و ایثارگران برای آرمان‌های نظام  از جان خود گذشتند و حفظ خاک  میهن و برقراری امنیت را سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه هر آنچه داریم از برکت فروغ تابنده شهدا داریم و آرامش و آسایش خود را مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اگر کشور ما به رغم توطئه‌های مختلف دارای امنیت است، همه مدیون شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های ایثارگران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید