پویش سراسری «تلاوت سوره کوثر برای شهید سلیمانی»

پویش سراسری «تلاوت سوره کوثر برای شهید سلیمانی»


پویش سراسری «تلاوت سوره کوثر برای شهید سلیمانی»به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ارادت سردار سلیمانی و شهدای دیگر به قرآن و آن حضرت، سازمان قرآن و عترت بسیج تهران با همکاری اعضای کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر دارد با حضور عموم مردم و عاشقان قرآن، حضرت زهرا (س) و شهدای گرانقدر، پویش تلاوت سوره کوثر برای شهدا را برگزار و ثواب این تلاوت را به شهدا به ویژه شهید سلیمانی اهدا کند.

شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند تلاوت‎های انفرادی یا گروهی خود را به صورت تصویری با تلفن همراه و به صورت افقی و حداکثر تا یک دقیقه تا ۲۰ دی ۱۳۹۹ به پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۵۰۲۰۲۸۴۵ ارسال کنند.

هر فرد تنها مجاز به ارسال یک فایل همراه با ذکر مشخصات نام و نام خانوادگی در ابتدای فیلم برداری است. همچنین در نمای فیلم از تصویر شهید سلیمانی و با در ابتدای تلاوت از عبارت تلاوت سوره کوثر برای شهدا استفاده شود.

تلاوت برادران می‎تواند به صورت تحقیق، ترتیل و یا ساده باشد، تلاوت خواهران نیز می‎تواند به صورت ترتیل یا ساده خوانده شود.

در پایان این پویش به ۱۴ نفر به قید قرعه هدایا قرآنی اهدا و برخی از تلاوت‌ها در شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما پخش خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی کانال sardarequrani@ در پیام رسان سروش مراجعه شود.

انتهای پیام/ 141



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید