مجاهدت

پیام امام خامنه‌ای به خانواده شهید «محمدحسین فهمیده»


پیام امام خامنه‌ای به خانواده شهید «محمدحسین فهمیده»به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت نوجوان بسیجی «محمد حسین فهمیده» و برادرش «داوود فهمیده»، در دیدار با خانواده این شهیدان والامقام، پیام امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را به آن‌ها ابلاغ کرد.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«به‌مناسبت چهلمین سال شهادت حماسه‌ساز شهید فهمیده و برادر شهیدش، یاد آن شهیدان و پدر گرامی و مادر صبور آنان را که در چند ماه اخیر به عزیزان والامقام خود پیوستند گرامی می‌داریم و غفران الهی و حشر با اولیاءالله را برای آنان مسالت می‌کنم و سعادت و موفقیت برای بازمادگان آنان را از خداوند می‌طلبم».

بر اساس این گزارش، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» در دیدار با خانواده شهیدان «فهمیده»، با اشاره به بینش و شجاعت شهید «محمدحسین فهمیده»، اظهار داشت: شهید فهمیده در زمان خودش با سن کم خود، بصیرت و آگاهی داشته و اقدام به موقع ایشان افتخار بزرگی است.

وی افزود: چنین شهدایی باید الگوی جوانان امروز باشند تا در سایه ولایت از موانع و مشکلات امروزی عبور کنیم.

برادر شهید فهمیده نیز در این دیدار گفت: بهترین اتفاق زندگی خانواده ما دریافت پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب است که امروز اتفاق افتاده و ما همچنان با جان خود پای ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ 113



منبع خبر
خروج از نسخه موبایل