نماد سایت مجاهدت

پیام تبریک سردار کارگر به وزیر کشور

پیام تبریک سردار کارگر به وزیر کشور


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی، انتصاب «اسکندر مومنی» به‌عنوان وزیر کشور را تبریک گفت.

متن پیام سردار کارگر به شرح ذیل هست؛ 

«خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان هست.»
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسکندر مومنی
وزیر محترم کشور و عضو هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با درود  و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت کشور در دولت چهاردهم را به حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.  

بی‌تردید دانش و توان علمی و نیز تجارب و سوابق درخشان و ارزشمندتان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سنگر‌های مهم خدمت به نظام و نگاه راهبردی جنابعالی در گام دوم انقلاب اسلامی، نویدبخش ارتقاء پویایی وزارت کشور در اجــرای سیاست‌های عمومی دولت به منظور پیشبرد برنامــه‌هــا اجتماعی، اقتصادی عمرانی و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی هست.  

سلامتی و توفیق روزافزون شما برادر ولایی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.  

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

خروج از نسخه موبایل