پیام حمله پهپادی حزب‌الله به مقر تیپ گولانی در حیفا

پیام حمله پهپادی حزب‌الله به مقر تیپ گولانی در حیفا


«مهدی شکیبایی» کارشناس مسائل غرب‌ آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درخصوص عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه مقر «تیپ گولانی»، اظهار داشت: رسانه‌های عبری تلاش می‌کردند نشان دهند که رژیم صهیونیستی با گذشت یک سال از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» دست برتر را در میدان نبرد دارد و دستاورد‌های فراوانی به دست آورده هست.

کارشناس مسائل غرب‌ آسیا در ادامه با بیان اینکه عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه مقر «تیپ گولانی» در حوزه نظامی و سیاسی حائز اهمیت هست، گفت: انجام موفقیت‌آمیز این عملیات معادله جدیدی را برای محور مقاومت رقم زده هست.

شکیبایی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اگر رژیم صهیونیستی دست به حماقتی بزند «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان می‌کنیم، تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که حزب‌الله لبنان مقر «تیپ گولانی» را در حیفا که در حوزه اقتصادی قلب حیاتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، هدف حمله پهپادی قرار می‌دهد. 

وی با تاکید بر اینکه حمله پهپادی به مقر «تیپ گولانی» معادلات را به نفع محور مقاومت تغییر می‌دهد، گفت: این عملیات موجب تقویت روحیه محور مقاومت شد. زیرا تا امروز اینگونه در اذهان جا افتاده بود که بعد از کشتار فراوانی که رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان انجام داده، حزب‌الله لبنان تضعیف شده هست.

شکیبایی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به‌دنبال این بود که وضعیت خود را در نبرد با محور مقاومت خوب نشان دهد، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به خصوص پس از به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» به‌دنبال این موضوع بود که فضا را به گونه‌ای نشان دهد که گویا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. حتی در این میان آنقدر به خودش جرأت داده بود که علیه جمهوری اسلامی ایران و مقامات ارشد کشور لفاظی‌هایی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه عملیات علیه مقر «تیپ گولانی» در «حیفا» موجب تغییرات اساسی در میدان نبرد خواهد شد، تصریح کرد: حال با توجه به تمامی مسائل گفته شده باید به شما این نوید را بدهم که شک نکنید انجام عملیات پهپادی علیه مقر «تیپ گولانی» تغییراتی را در میدان نبرد ایجاد خواهد کرد و راهبرد حزب‌الله در جنگ با رژیم صهیونیستی را تغییر خواهد داد. 

کارشناس مسائل غرب‌ آسیا با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام و نظام بین‌الملل شده هست، گفت: پیش از عملیات «طوفان‌الاقصی» به دلایل مختلف شاهد به حاشیه رفتن مسئله فلسطین بودیم، اما امروز مسئله فلسطین همچنان مسئله روز جهان اسلام و مناسبات بین‌المللی هست.

شکیبایی در پایان گفت: جنبش‌های دانشجویی که در سراسر دنیا شکل گرفته مصداقی بر این مدعی هست که فلسطین همچنان زنده هست و همچنان هم مسئله اول دنیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید