نماد سایت مجاهدت

پیشرفت نظامی کشور همچنان ادامه دارد

پیشرفت نظامی کشور همچنان ادامه دارد



فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما هر روز بر پیشرفت تجهیزات نظامی کشور و تنوع آن افزوده ایم و این کار همچنان ادامه دارد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون تجهیزات نظامی مانند شناورها، پهپادها و موشک‌های بر روی شناورها، همه با توان جوانان غیور ایرانی و در کشور ساخته شده است.

وی گفت: این افتخار ماست که در زمان تحریم کامل هر روز شاهد پیشرفت‌های نظامی در کشور هستیم و پیشرفت‌های بیشتری هم در سال‌های آینده شاهد خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: رهبر معظم انقلاب بصورت مستقیم پیشرفت‌های نظامی کشور را رصد می‌کنند لذا در مجموعه ارتش و نیروی دریایی سپاه کارهای بزرگی را در رژه امسال شاهد بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس، نماد وحدت نیروهای مسلح در همه‌ی حوزه‌ها است.

امیر دریادار شهرام ایرانی افزود: نیروهای مسلح امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

وی گفت: در صحنه رزم هم با واژه‌ی زیبای وحدت حضور خواهند یافت و با هرگونه دشمنی و ایده‌هایی که مخالف با اصول انقلابی مردم و نظام مقدس ما باشد مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین رزمایش مشترک خود را با نیروی دریایی سپاه به اجرا خواهد گذاشت.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: در کنار آن در حوزه‌های سطحی، زیر سطحی و پروازی هم با اولویت بدون سرنشین‌ها، تجهیزات بسیار ویژه و توانمندی را الحاق کردیم و در آینده نزدیک نیز شاهد الحاق یگان‌های جدیدی با توانمندی‌های ویژه در همه‌ی حوزه‌ها خواهیم بود.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل