پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۷ اسفند +جزئیات

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۷ اسفند +جزئیات



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از مشرق، رضا مصطفوی در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد به بیش از یک میلیون و یکصد هزارتومان رسید و این نشان دهنده افت بیش از ۴۲ هزار و ۱۰۰ تومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات بازار آزاد طلا، سکه و جواهرات است.

وی افزود: کاهش نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روزهای اخیر تا حد زیادی وابسته به افت قیمت هر دلار آمریکا در جریان معاملات فعالان اقتصادی بازار آزاد ارزهای شاخص است و در صورت تداوم کاهش نرخ دلار شاهد پایین‌تر آمدن قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز خواهیم بود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: قیمت هر سکه بهار آزادی و امامی در جریان معاملات روز گذشته به ترتیب ۴۵۰ و ۴۳۶ هزار تومان کاهش یافت و در صورت تداوم جریان کاهشی نرخ دلار می‌توانیم منتظر رسیدن قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به زیر یک میلیون تومان باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

منبع:ایمنا



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید