پیکرهای شهدای حمله تروریستی حمص تشییع شدند

سوریه؛ تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حمص


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرنگار شبکه «المیادین» در سوریه صبح امروز (جمعه، ۶ اکتبر) گزارش داد که مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی، از مقابل بیمارستان نظامی حمص آغاز شد.

خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد: در حال حاضر پیکر ۲۸ تن از شهدای سوری، از مقابل بیمارستان نظامی حمص و با حضور ژنرال «علی عباس»، وزیر دفاع این کشور در حال تشییع هستند.

وزیر دفاع سوریه که روز گذشته در این مراسم شرکت داشت و دقایقی قبل از انجام این حمله تروریستی جان سالم به در برد، در مراسم تشییع، ضمن محکومیت خیانت برخی افراد از داخل کشور و تبانی با نیرو‌های خارجی، به خبرنگاران گفت: کشورمان هزینه سنگینی برای عزتش می‌پردازد؛ خداوند شهدای ما را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد.

وزارت بهداشت سوریه صبح امروز، جمعه اعلام کرد که تعداد شهدای حمله تروریستی حمص به ۸۹ شهید از جمله ۳۱ زن و ۵ کودک افزایش یافته و تعداد مجروحان هم به ۲۷۷ نفر رسیده است.

بعدازظهر روز گذشته (پنج‌شنبه، ۵اکتبر) تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی بر جای گذاشته است.

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای این جنایت گروه‌های تروریستی در حمص را بشدت محکوم کرده و ضمن توصیف این اقدام تروریست‌ها به اقدامی بزدلانه، خواستار مؤاخذه کشور‌های حامی تروریسم شد.

دولت دمشق همچنین در بیانیه‌ای از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله گروه‌های تروریستی به دانشکده نظامی این کشور در حمص را محکوم کنند.

انتهای پیام/ 141

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید